Marlin, kiitos tiedosta, tuosta mulla ei tosiaan mitään hajua ollut. Kaipa sen sitten todellakin tuntee =)
Korvapuustin kerrospukeutumis-imetys-idea kuulostaa hyvälle, pitää pitää mielessä. Tosin mä varmaan muutaman boobin kyllä hankin JOS imetys luonnistuu ok.
Selmiinalle täältä etänä tsemppiä koitokseen, ja pianhan tosiaan Dreamerillahan se oli - eli huomenna alkaa tositoimet kans. Ja kääkkänällä sitten muutaman päivän kuluttua.
Me kävästiin uimassa, tai siis mies ja tyttö, mä olin rannalla. Mä en jotenkaan uskalla nyt enää mennä puljaamaan + oikein mikään uikkarikaan ei taitas mennä kunnolla päälle. Mutta tytöllä oli hauskaa, vaikka tuossa kotona altaassakin se puljaa monta kertaa päivässä.
Tää ipana on nyt parkkeerannu ittensä vaakatasoon täällä mahassa, ja kiitos siitä, lisää arpia on tullut eilisen ja tämän päivän aikana. Kohta mulla on kaulaan saakka arpikokoelmaa...
No, olkoot, se nahka on vaan sit aika inhottavan velttoa arpien kohdalta, eikä sitä oikein saa palautettua millään kuosiin.
Tuo eppari, sen leikkely ja ompelu ja tulehtumiset ym pelottaa mua aivan sairaasti. Vielä kun on mätäkuu, niin varmaan mätänen pystyyn jos ja kun kuitenkin tommoset joudutaan tekemään... sektiosta ei tullu mitään, ei edes pahemmin punoitusta kun niin siististi parantui. Tosin talviaikakin varmasti auttoi. Dreamer, jos ehdit kommentoida niin miten se aiempi sektio sitten vaikuttaa siihen varovaisuuteen?? Mulle ei tuosta ole mitään sanottu...tai vaan, että siisti arpi on, ei muuta neuvolassa.
Nyt tytön kanssa touhuksimaan, pitää koittaa vielä vähän aikaa vanuttaa iltaunille menoa, kun nukku tänään niin pitkään aamulla (ysiin saakka!), muutoin herää sit vielä illalla ja sit nukkumaanmenosta ei tuu mitään.
runttis ja sytkylä :heart: