Voi vitsit
Selmiina sulla on ihanan jännät paikat siellä! :heart: tsemppiä hirmuisesti koitokseen, pian sulla on se pikkukäärö siellä sylissä :')
Alkaa kyl olla elokuisissaki jo jännät paikat, viikkoja ku alkaa monella oleen jo niin kivasti, että ei ikinä tiedä kuka poksahtaa seuraavaksi =) ja tosiaan Dreamerilla ja Kääkkänälläki ihan kohta pikkuset nuput jo masun ulkopuolella!
Mulla poksuu huomenna 35+0 joten parin viikon päästä mäkin todella mielelläni lähtisin synnyttämään
vaikka mun tuurilla ei tuu käymään niin, vaan yli mennään reilusti tai sitten taas joudun käynnistykseen tai sektioon esim. raskausmyrkytyksen takia. Mut jos sais toivoo miten synnytys tapahtuu, niin mun toive olis, että tossa rv 37 paikkeilla, vesien menolla ja siitä sit lähtis sutjakkaasti etenemään ja saisin synnyttää alakautta. Voiku saiski vaan toivoo ja se kävis toteen
Mä läkähdytän täällä itteeni partsilla läppärin kans, oon kyl ihan hullu.. Pian on pakko mennä sisälle viilentyyn!
Tänään on ollu mukava päivä, kun sain nukkuu 10.30 asti, mies nousi pojan kanssa. Ja sit mentiin päivällä miehen isän ja sen naisystävän luo, siellä oli lasten uima-allas pihalla ja poika pääsi sit sinne polskimaan. No, poika halus jäädä vielä sinne, mä tulin sit kotiin rentoutumaan ja mies lähti kaverinsa kans merelle kumiveneilemään. Eli ah, ihana rauha hetken aikaa! B) Jääteetä ja mansikoita täs oon nautiskellu täällä tulikuumalla partsilla.
Aiemmin ku lähettiin kävelemään sinne pojan paapan ja 'mummun' luo, niin tunsin ku valahteli jotain "vettä" housuihin pari kertaa. Sit sama kävi kun käveltiin miehen kans sieltä pois..tietty mä heti elättelin toiveita/jännitin et jos se on lapsivettä..mut tuskin on. Vauva on kyllä tänään taas tuntunu olevan entistä alempana, oikein tosissaan poraa ja hyrrää päällään tuolla alhaalla, auts!
Mutta nyt taas taka-alalla jännittelemään koska Selmiina tulee kertomaan ihania uutisia! Ja myös sitä, että kuka on seuraava jolla jotain konkreettista alkaa tapahtuun
mmiilia ja hubbis-typy 34+6 <3