Elämäsi suurin virhe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en olisi jättänyt ensimmäistä rakkauttani vain olosuhteuden pakosta vaan palannut hänen luokseen. toisaalta en voi katua sitä, sillä muuten minulla ei olisi tytärtäni. mutta kadun sitä että yritin liian pitkään suhteessa lapseni isänä kanssa ja tein hallaa vain itselleni. kadun myös sitä että syön liikaa herkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaus:
Mun suurin tekemäni virhe oli mennä baariiin vuosia sitten marraskuussa. Tapasin silloin nykyisen kihlattuni, ja nyt joudun olemaan epätyydyttävässä suhteessa,jossa minua ei kunnioiteta lainkaan.. Mutta kun kellossa eikä ajassa pääse taaksepäin,ni on kärsittävä virheistä:´(

Mikset jätä miestäsi, jos hän kohtelee sinua huonosti? Mikä estää lähtemästä?

Ehkä joo mäkin kadun vaan sitä, että en jo nuorempana herännyt tähän kasvavaan ylipainoon... On mullakin ollut paskaa exää, joka teki ties mitä kamaluuksia, mutta tuolla nukkuu jo kouluikäinen ihana pieni ihminen, joka on kuitenkin seuraus sen paskan kestämisestä :) Kestäisin uusiksi vaikka kuinka monesti :)

Ja sitä ylipainoa on noin 10 kiloa, mutta perkele, kun siitä pääse millään eroon ja aina se sama 10 kiloa on tossa kummitellut :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaus:
Mun suurin tekemäni virhe oli mennä baariiin vuosia sitten marraskuussa. Tapasin silloin nykyisen kihlattuni, ja nyt joudun olemaan epätyydyttävässä suhteessa,jossa minua ei kunnioiteta lainkaan.. Mutta kun kellossa eikä ajassa pääse taaksepäin,ni on kärsittävä virheistä:´(

Mikset jätä miestäsi, jos hän kohtelee sinua huonosti? Mikä estää lähtemästä?

sanotaan nyt niin,et mies saanu "manipuloitua" mut ottaa lainoja,ja kaikki tietenkin mun nimissä..ja jos eroan miehestä,ni saan sanoa luottotiedoilleni hyvästit:(. Nyt onneks viisastunu..Viikonloppunaki painosti erässä asiassa, uhkas mm. tappaa itsensä (leipäveitsi kirjaimellisesti viiltämässä jo ihoaan..mut ei tehny ittelleen mitää kuitenkaa..ja muutenki muuttunu kauheesti tämän vuoden aikana--> ei ole lainkaan enää sama mies kuin vuosia,vuosia sitten)

Suurin virheeni ehkä se etten tajunnut antautua toden teolla rakkaalle harrastukselleni opiskeluaikana, kun olis ollut sitä aikaa ja vapautta. Nyt työssäkäyvänä perheenäitinä yritän harrastaa ja vaan v*tuttaa kun ei ehdi mitään ja tajuaa että se meni jo ohi...

Tämä ei ole suurin virheeni, mutta se mitä olisin tehdyt toisin on, että vuonna 1999 olisin suoristanut polveni ajoissa, ettei silloinen poikaystäväni olis onnistunut vahingossa pomppaamaan mun polvenpäälle. Olisin siten välttynyt kahdelta polvileikkaukselta ja mun paino ei olisi noussut niin kuin se on noussut, koska olisin päässyt liikkumaan normaalisti.

Virheitäni en haluaisi ehkä muuttaa, koska olen huomannut, että kaikista ikävistä asioista, mitä mulle on sattunut on seurannut myös paljon hyvää. Sen hyvän tajuaminen tosin voi viedä jonkun aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
En söis karkkia, jäätelöä, enkä muitakaan herkkuja, ainakaan kohtuuttomasti. Eli eläisin terveellisesti ja oisin pysyny hoikkana. Oisin pitänyt itseni tasapainossa... Nyt saan siitä kärsiä. Nyt pitää yrittää korjata asiaa. Monta muutaki virhettä olen tehny, mutta ehdottomasti tuo on suurin ja merkittävin.

Peesi :ashamed: :snotty:

Minä kadun sitä, että päästin syömiseni repsahtamaan about vuosi sitten kun luulin, että kropastani löytyy syy ylipainooni ja siihen miksi se ei karise pois vaikka kuinka yrittää. Mutta lääkärin vastaanottoa odotellessa päästin irti naruista ja nehän karkasikin kauas. Nyt on painoa n. 10-15kg enemmän kuin vuosi sitten ja huomaan, että tyytyväisempi olisin ollut siihen painoon pysyvänä kuin tähän paljon suurempaan, joka meinaa koko ajan vain nousta. Suurta työtä saan tehdä, että joskus ehkä saavutan vielä sen normaalin painoni. :headwall:

jaa-a. tämä on vaikea kysymys. koska jokainen tekoni on johtanut minut tähän missä nyt olen. jos olisin tehnyt jotain toisin, olisin muualla. pienikin teko voisi olla johtanut minut muualle. joten, en voi mitään elämässäni tekemiäni asioita pitää virheenä. näin ajattelen.

Sitä kadun kun en viitinyt lähteä yhteen vapaaehtoiseen koulutukseen muutama vuosi sitten. Paras ystäväni meni ja menetti henkensä sinä iltana. Jos olisin mennyt koulutukseen, olisin jäänyt kaverini luo yöksi ja olisin luultavasti ollut kaverini seurassa, enkä olisi päästänyt häntä yksin pimeään yöhön hortoilemaan umpi kännissä. Hän siis hortoili kännissä tiellä ja rattijuoppo ajoi hänet kuoliaaksi.

Minä kadun sitä että nuorempana olen kaksi kertaa ihastunut varattuun ja molemmilla kerroilla "onnistunut" rikkomaan heidän silloiset suhteensa. Ihastumiseni heihin meni nopeasti ohi, mutta en aikoihin kokenut väliinmenoista syyllisyyttä, vaan perustelin toimintaani sillä että "ei hyvään suhteeseen voi mennä väliin".
Bullshittiä tuollainen selittely, eikä pidä edes paikkaansa: kuka voi määritellä hyvän suhteen ja noilla ns. hyvilläkin suhteilla on huonot hetkensä ja murrosvaiheensa jolloin suhde on heikoimmillaan.

Onhan siellä selän takana paljon sellaista, joka ei ole kivaa ja hienoa, mutta.. Olisinko minä minä, jos en niitä olisi kokenut? Loppujen lopuksi en haluaisi asioita muuttaa. Ne tiet ovat vieneet minut tähän ja tehneet minusta minun.

"Elämä on ruusuilla tanssimista, on vain muistettava, että ruususissa on myös piikkejä"

voisinpa melkein sanoa, että exä jonka vuoksi tein paljon väärää, mutta sitten mulla ei olisi tuota ihanaa esikoislastani. ja oli meillä exän kanssa hyviäkin aikoja.

Jos voisin muuttaa yhden asian niin en ikinä olisi ottanut velkaa. Velka veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa. Ois monta murhetta vähempi ilman velka-ongelmia.

Yhteistyössä