Elämäsi suurin virhe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä tekisit toisin, jos nyt tietäisit kuinka siinä kävi?

Mun on ollut firman perustaminen n. viisi vuotta sitten. Firma oli kannattamaton ja lopetin sen. Edelleen kärsin sen seurauksista. Sekä henkisesti, että fyysisesti. En tiedä kauanko enää jaksan ja lisää paskaa niskaan on varmaan tulossa :-(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun on ollut firman perustaminen n. viisi vuotta sitten. Firma oli kannattamaton ja lopetin sen. Edelleen kärsin sen seurauksista. Sekä henkisesti, että fyysisesti. En tiedä kauanko enää jaksan ja lisää paskaa niskaan on varmaan tulossa :-(

Noin on käynyt monelle. Oli ehkä rehellinen ja maksoit kaikki verot ja maksut...

Itseasiassa en tekis mitään toisin.
Huomattavasti helpommalla pääsisin, mutta en olis sama ihminen kun nyt, enkä olis tässä ihanassa elämäntilanteessa.

Paljon tuli koettua paskaa jota ei olis koskaan tarvinnut tapahtua, mutta ilmeisesti sillä kaikella oli tarkoituksensa ja kaikkien niiden sattumusten ja tapahtumien summa on tämä hetki. Ja tätä en vaihtais mihinkään.

exä ehdottomasti, viimeksi tänä aamuna mietin kuinka sillä oli pokkaa tehdä kaikkia niitä juttuja mulle ja lapsille. muistelin kuinka raadoin töissä joka viikonloppu kun ei koskaan ollut rahaa. työaikani olivat: pe 20-05, la 10-21 ja 22-05, su 10-21... tällä oli pokkaa silti pelata ne rahat ja kusettaa et meni bensoihin ja ruokaan 60e/päivä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja v. eronkiertäjä:

Noin on käynyt monelle. Oli ehkä rehellinen ja maksoit kaikki verot ja maksut...

No ilman muuta maksoin ja maksan niitä edelleen... Ja lainaakin on vielä ihan 'mukavasti' jäljellä. En ole edes miehelle uskaltanut sanoa sitä oikeaa summaa. Ja sitten se kaikki muu kakka vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ilman muuta maksoin ja maksan niitä edelleen... Ja lainaakin on vielä ihan 'mukavasti' jäljellä. En ole edes miehelle uskaltanut sanoa sitä oikeaa summaa. Ja sitten se kaikki muu kakka vielä...

halaus. mitä muuta kakkaa siitä vielä tuli?
olitko yksin vastuussa yrityksestä?

En söis karkkia, jäätelöä, enkä muitakaan herkkuja, ainakaan kohtuuttomasti. Eli eläisin terveellisesti ja oisin pysyny hoikkana. Oisin pitänyt itseni tasapainossa... Nyt saan siitä kärsiä. Nyt pitää yrittää korjata asiaa. Monta muutaki virhettä olen tehny, mutta ehdottomasti tuo on suurin ja merkittävin.

Alkuperäinen kirjoittaja juui:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

halaus. mitä muuta kakkaa siitä vielä tuli?
olitko yksin vastuussa yrityksestä?

En mä halua puhua niistä täällä, asiat on vielä kesken. Joo, ihan yksin. Tyhmä, mikä tyhmä.

Hmmm.. En olisi alkanut seurustelemaan ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

En olisi tehnyt niin paljon vapaaehtoistyötä ainejärjestöissä yliopistoaikana.

En olisi koskaan lainannut rahaa toiselle poikaystävälleni, ja antanut hänen muutenkin siipeillä kustannuksellani.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Itseasiassa en tekis mitään toisin.
Huomattavasti helpommalla pääsisin, mutta en olis sama ihminen kun nyt, enkä olis tässä ihanassa elämäntilanteessa.

Paljon tuli koettua paskaa jota ei olis koskaan tarvinnut tapahtua, mutta ilmeisesti sillä kaikella oli tarkoituksensa ja kaikkien niiden sattumusten ja tapahtumien summa on tämä hetki. Ja tätä en vaihtais mihinkään.

mä oon samaa mieltä!

Olisin opetellu käyttämään alkoholia toisin.

Olisin pitänyt yhteyttä pikkusisarukseeni enemmän kun siihen vielä oli mahdollisuus ennen hänen itsariaan, näyttänyt enempi että välitän.

En olisi niin suunnitelmallisesti pettänyt vuosia, jos olisin vain voinut nähdä sen teon vuosia kestävät seuraukset.

:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin harmaana:

Olisin pitänyt yhteyttä pikkusisarukseeni enemmän kun siihen vielä oli mahdollisuus ennen hänen itsariaan, näyttänyt enempi että välitän.

En olisi niin suunnitelmallisesti pettänyt vuosia, jos olisin vain voinut nähdä sen teon vuosia kestävät seuraukset.

mitä seurauksia siitä tuli? muutakuin särkynyt sydän..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämäkin harmaana:

mitä seurauksia siitä tuli? muutakuin särkynyt sydän..

7 särkynyttä sydäntä, 4 aikuisten ja loput lasten. :'( Toipuminen jatkuu edelleen vaikka asiasta aikaa n. 7 vuotta ja kaikki aikuiset ollaan koko ajan käyttäydytty asiallisesti toisiamme kohtaan asian lopullisesti ääneen sanomisen jälkeen.
Ei helppoa ei mutta en tiedä miten oilsi käynyt jos olisimme asian vain kieltäneet..? Tuskimpa olisi 7 tervettäkään sydäntä.
Elämä on. Ihan liian vaikeaa välillä. :'(

Mun suurin tekemäni virhe oli mennä baariiin vuosia sitten marraskuussa. Tapasin silloin nykyisen kihlattuni, ja nyt joudun olemaan epätyydyttävässä suhteessa,jossa minua ei kunnioiteta lainkaan.. Mutta kun kellossa eikä ajassa pääse taaksepäin,ni on kärsittävä virheistä:´(

Yhteistyössä