Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinnostaa nämä pukeutumiseen liittyvät rangaistukset. Antaako puoliso ne eteen ja käskee pukemaan ylle, vai kuinka? Ollaanko tässä samassa asussa siis kotona vaiko muutenkin ja kuinka pitkään tallainen rangaistus yleensä kestää. Korvaako tämä sitten selkäsaunan tms.?
Meillä on sellainen leikki että kovalla vesisateella vaimo komentaa minut lähikauppaan ostoksille. Joudun pukemaan päälleni henkselikurahousut ja sadetakin seka jalkaan Kontio kumisaappaat. Vaimo nauttii kun saa nöyryyttää minua, hän tietää että minua hävettää olla kaupassa kuravaatteissa ja saappaissa. Kotiin tultua joudun nurkkaan koska viivyin liian kauan. En saa edes riisua ulkovaatteita enkä kumisaappaita. Nurkassa voi mennä useampikin tunti, välillä tulee kovat haukut remmin kera.
 
vierailija
Kiinnostaa nämä pukeutumiseen liittyvät rangaistukset. Antaako puoliso ne eteen ja käskee pukemaan ylle, vai kuinka? Ollaanko tässä samassa asussa siis kotona vaiko muutenkin ja kuinka pitkään tallainen rangaistus yleensä kestää. Korvaako tämä sitten selkäsaunan tms.?
Vaimo rankaisee minua töppäilyistä pakottamalla minut käyttämään kumisaappaita sekä sisällä että ulkona. Heinäkuun helteillä joudun pitämään kumisaappaita kun käymme esim. kaupassa. Saappaat ovat uudet Kontiot jotka hiostavat helteellä älyttömästi. Edes kotona en saa ottaa niitä pois. Rangaistus on voimassa aina viikon kerrallaan. Pisin jakso on ollut kolme viikkoa viime kesänä. Usein joudun selittelemään saappaitani naapureille tai lähikaupan tytöille jotka ihmettelevät niitä hellepäivinä.
 
vierailija
Vaimo rankaisee minua töppäilyistä pakottamalla minut käyttämään kumisaappaita sekä sisällä että ulkona. Heinäkuun helteillä joudun pitämään kumisaappaita kun käymme esim. kaupassa. Saappaat ovat uudet Kontiot jotka hiostavat helteellä älyttömästi. Edes kotona en saa ottaa niitä pois. Rangaistus on voimassa aina viikon kerrallaan. Pisin jakso on ollut kolme viikkoa viime kesänä. Usein joudun selittelemään saappaitani naapureille tai lähikaupan tytöille jotka ihmettelevät niitä hellepäivinä.
Sama meillä, käymme kovalla helteellä kaupassa ja vaimolla aurinkolasit, hihaton toppi, lyhyt hame ja jotkut rantasandaalit. Minulla t paita, farkut ja Kontiot. Jotta nöyryytys olisi täydellinen niin en saa piiloutua aurinkolasien taakse. Hiki virtaa farkuissa ja saappaissa ja vaimolla ei ole mikään kiire.
 

Yhteistyössä