Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kukkuu! :wave:
Oletko alkanut runoilemaan?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kukkuu! :wave:
juuh, kukkuu
Justiinsa kirjotin runoa missä kukkuu käki
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oletko alkanut runoilemaan?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kukkuu! :wave:
juuh, kukkuu
Ihana runo! Oon jotenkin niin herkistyneessä tilassa että melkein kostui silmänurkkaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oletko alkanut runoilemaan?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kukkuu! :wave:
juuh, kukkuu
Niinkusta tällasen muokkasin jo valmiista runosta ku keskimmäinen lähtee syksyllä eskariin. Toi runo tulee poitsun tekemään korttiin.
Hei vaan koko (päiväkotiryhmän nimi) väki,
Meikäpoika eskariin lähtee kun kukkuu käki.
Monta metkua me yhdessä tehtiin,
melkein päästiin niillä valtakunnan lehtiin.
Muistan hyvät hetket kaikki,
jotka nähtiin.
Välillä me myöskin kurkoteltiin tähtiin.
Aika jäähyväisten on siis kaikki tutut,
sydämeen talletin parhaat jutut.
Silloin minua muistakaa te (päiväkotiryhmän nimi) väki,
joskus metsässä kun kukkuu käki.
sitten tuohon alle tulee vielä pojan kuva. =)
Story of my life!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:hug: :hug: samaa vikaa.. ja aika loppuu kohta kesken..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mikkään ei luonnista
niin loppuu, mun tarttis tehdä toppi kaverin häihin ja kotipöksyt :/ ei onnaa....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug: samaa vikaa.. ja aika loppuu kohta kesken..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mikkään ei luonnista
Missä siellä???Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon vasessa avautunut mun jutuista...
No siellä mun sivuilla, aikasemmin jo... Mutta tän päivän päivityskin liittyy yhteen asiaan... Joka stressaa mua miljoonasti...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Missä siellä???Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon vasessa avautunut mun jutuista...