Jotain tuhmuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs sit sutistaan? mun tarttis kohta kaavottaa taas huomisia töitä...
Jotain tuhmuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs sit sutistaan? mun tarttis kohta kaavottaa taas huomisia töitä...
mä olen aivan liian kiltti siihen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jotain tuhmuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs sit sutistaan? mun tarttis kohta kaavottaa taas huomisia töitä...
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä olen aivan liian kiltti siihen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jotain tuhmuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs sit sutistaan? mun tarttis kohta kaavottaa taas huomisia töitä...
mitä? :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä olen aivan liian kiltti siihen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jotain tuhmuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitäs sit sutistaan? mun tarttis kohta kaavottaa taas huomisia töitä...
Et itekään uso tota-Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitä? :saint: :saint:
Hui, sää olet aktiivinen :|Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Menen kohta kuntoilemaan.
Mistä justjuuta saa onnitella? Raottakaa salaisuuden verhoa vähäsen .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: onnea justjuu
No siitä .Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mistä justjuuta saa onnitella? Raottakaa salaisuuden verhoa vähäsen .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: onnea justjuu
Love is in the air :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mistä justjuuta saa onnitella? Raottakaa salaisuuden verhoa vähäsen .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: onnea justjuu
Hui kamala,,,....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo. Itseänikin pelottaa jo valmiiksi :|
Kyl harmaat tietää....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No siitä .
:heart: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Love is in the air :heart: :heart:
OOOOOOLALAAA! :heart: Onnea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Love is in the air :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mistä justjuuta saa onnitella? Raottakaa salaisuuden verhoa vähäsen .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: onnea justjuu
tai sitten ei. Mutta oon vaan iloinen.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::heart: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Love is in the air :heart: :heart:
Huomasithan YV:n!!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:OOOOOOLALAAA! :heart: Onnea! :flower:
Oho en huomannut...meen heti lukemaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huomasithan YV:n!!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:OOOOOOLALAAA! :heart: Onnea! :flower:
Mullakin ois pyykkiä vaikka muille jakaa. Mut hei, kyllähän mä jaankinAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Meidän jo jonkin aikaa kuivana pysynyt kuopus 2v pissaili yöllä useampaan otteeseen sänkyynsä ja nyt on sitten pyykkiä isot kasat. Eli ei muuta kuin pesukoine laulamaan!
No perhana, kyllä yv:t kuuluu het huomata...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oho en huomannut...meen heti lukemaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huomasithan YV:n!!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:OOOOOOLALAAA! :heart: Onnea! :flower:
Se on niin harvinaista että saan postia... . Laitoin sullekin viestin!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No perhana, kyllä yv:t kuuluu het huomata...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oho en huomannut...meen heti lukemaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huomasithan YV:n!!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:OOOOOOLALAAA! :heart: Onnea! :flower:
Ja jälleen :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Se on niin harvinaista että saan postia... . Laitoin sullekin viestin!