Mä mietin äsken, että miksi mun sähköposti on jotenkii hidas, no sehän selvis, mulla on roskakorissa1200 viestiä. Pitäiskö ehkä tyhjentää sposti? Vaikka eihän tästä oo kuin pari viikkoa, kun sen tyhjennin..
O-ou. Mulla on koirista vaan huonoa sanottavaa!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Meidän isäntä suunnittelee koiranpentua itselleen :kieh: :kieh: :kieh: ! Se Venäjän reissu tuossa vappuna oli sitä et siellä totutettiin koiraa karhuun ja tuo karhukoira ei reagoinut niin kuin piti joten...mun vastusteluista huolimatta toisella on koiranpennun kiilto silmissä :attn: . Niin paljon kuin koirista tykkäänkin niin juuri nyt sellainen ei meille sisälle tule kun on muutakin vahdittavaa ja kolmaskin vielä näillä näkymin tulossa joten saa isäntä viedä vanhemmilleen pennun sitten jos pakko on juuri nyt sellainen hommata!
Siis, sähän oot huono ihminenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: :wave:
Mä vasta heräsin
Juu luin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:O-ou. Mulla on koirista vaan huonoa sanottavaa!Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Meidän isäntä suunnittelee koiranpentua itselleen :kieh: :kieh: :kieh: ! Se Venäjän reissu tuossa vappuna oli sitä et siellä totutettiin koiraa karhuun ja tuo karhukoira ei reagoinut niin kuin piti joten...mun vastusteluista huolimatta toisella on koiranpennun kiilto silmissä :attn: . Niin paljon kuin koirista tykkäänkin niin juuri nyt sellainen ei meille sisälle tule kun on muutakin vahdittavaa ja kolmaskin vielä näillä näkymin tulossa joten saa isäntä viedä vanhemmilleen pennun sitten jos pakko on juuri nyt sellainen hommata!
Lueppas taas se YV!
:wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave:
SutinasähköpostiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä mietin äsken, että miksi mun sähköposti on jotenkii hidas, no sehän selvis, mulla on roskakorissa1200 viestiä. Pitäiskö ehkä tyhjentää sposti? Vaikka eihän tästä oo kuin pari viikkoa, kun sen tyhjennin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SutinasähköpostiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä mietin äsken, että miksi mun sähköposti on jotenkii hidas, no sehän selvis, mulla on roskakorissa1200 viestiä. Pitäiskö ehkä tyhjentää sposti? Vaikka eihän tästä oo kuin pari viikkoa, kun sen tyhjennin..
Mun olis pitänyt jo saada vaikka mitä aikaseks....mä sitä varten tein leikkuuhommia myöhään yöhön.....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siis, sähän oot huono ihminenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: :wave:
Mä vasta heräsin
Mä oon herännyt jo kukonlaulun aikaan, muttten oo saanut yhtään mitään aikaiseksi...
Onnea opastukseen...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mies on lähössä tänään iltavuoroon,yritän sille opastaa mitä sen pitää käydä menomatkalla kaupasta äitienpäiväks..lähinnä lahjaa miun äidille ja mummolle..omg.
Munkin, eikä tää etene, kun täällä roikkuu...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun olis pitänyt jo saada vaikka mitä aikaseks....mä sitä varten tein leikkuuhommia myöhään yöhön.....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siis, sähän oot huono ihminenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: :wave:
Mä vasta heräsin
Mä oon herännyt jo kukonlaulun aikaan, muttten oo saanut yhtään mitään aikaiseksi...
tää on kyllä semmosta roikkumista :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Munkin, eikä tää etene, kun täällä roikkuu...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun olis pitänyt jo saada vaikka mitä aikaseks....mä sitä varten tein leikkuuhommia myöhään yöhön.....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Siis, sähän oot huono ihminenAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: :wave:
Mä vasta heräsin
täältä myös...voimahalien kera :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onnea opastukseen...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mies on lähössä tänään iltavuoroon,yritän sille opastaa mitä sen pitää käydä menomatkalla kaupasta äitienpäiväks..lähinnä lahjaa miun äidille ja mummolle..omg.
Meidän isäntä anto mulle jo etukäteen äitienpäivälahjan...epilaattorin Se tais olla jonkinlainen vihje...enks mää oo huolitellu itteeni oikein viime aikoina, mitä hä!!?? . No juu en oo mut nyt kai täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mies on lähössä tänään iltavuoroon,yritän sille opastaa mitä sen pitää käydä menomatkalla kaupasta äitienpäiväks..lähinnä lahjaa miun äidille ja mummolle..omg.
niin o, valitettavasti :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tää on kyllä semmosta roikkumista :|
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Meidän isäntä anto mulle jo etukäteen äitienpäivälahjan...epilaattorin Se tais olla jonkinlainen vihje...enks mää oo huolitellu itteeni oikein viime aikoina, mitä hä!!?? . No juu en oo mut nyt kai täytyy.