Elämäni kevät

Meidän isäntä suunnittelee koiranpentua itselleen :kieh: :kieh: :kieh: ! Se Venäjän reissu tuossa vappuna oli sitä et siellä totutettiin koiraa karhuun ja tuo karhukoira ei reagoinut niin kuin piti joten...mun vastusteluista huolimatta toisella on koiranpennun kiilto silmissä :attn: . Niin paljon kuin koirista tykkäänkin niin juuri nyt sellainen ei meille sisälle tule kun on muutakin vahdittavaa ja kolmaskin vielä näillä näkymin tulossa joten saa isäntä viedä vanhemmilleen pennun sitten jos pakko on juuri nyt sellainen hommata!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Meidän isäntä suunnittelee koiranpentua itselleen :kieh: :kieh: :kieh: ! Se Venäjän reissu tuossa vappuna oli sitä et siellä totutettiin koiraa karhuun ja tuo karhukoira ei reagoinut niin kuin piti joten...mun vastusteluista huolimatta toisella on koiranpennun kiilto silmissä :attn: . Niin paljon kuin koirista tykkäänkin niin juuri nyt sellainen ei meille sisälle tule kun on muutakin vahdittavaa ja kolmaskin vielä näillä näkymin tulossa joten saa isäntä viedä vanhemmilleen pennun sitten jos pakko on juuri nyt sellainen hommata!
O-ou. Mulla on koirista vaan huonoa sanottavaa!

Lueppas taas se YV!
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Meidän isäntä suunnittelee koiranpentua itselleen :kieh: :kieh: :kieh: ! Se Venäjän reissu tuossa vappuna oli sitä et siellä totutettiin koiraa karhuun ja tuo karhukoira ei reagoinut niin kuin piti joten...mun vastusteluista huolimatta toisella on koiranpennun kiilto silmissä :attn: . Niin paljon kuin koirista tykkäänkin niin juuri nyt sellainen ei meille sisälle tule kun on muutakin vahdittavaa ja kolmaskin vielä näillä näkymin tulossa joten saa isäntä viedä vanhemmilleen pennun sitten jos pakko on juuri nyt sellainen hommata!
O-ou. Mulla on koirista vaan huonoa sanottavaa!

Lueppas taas se YV!
Juu luin :D :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä mietin äsken, että miksi mun sähköposti on jotenkii hidas, no sehän selvis, mulla on roskakorissa1200 viestiä. Pitäiskö ehkä tyhjentää sposti? Vaikka eihän tästä oo kuin pari viikkoa, kun sen tyhjennin..
Sutinasähköpostia :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:wave: :wave:
Mä vasta heräsin :eek:
Siis, sähän oot huono ihminen
:whistle: :whistle: Mä oon herännyt jo kukonlaulun aikaan, muttten oo saanut yhtään mitään aikaiseksi...
Mun olis pitänyt jo saada vaikka mitä aikaseks....mä sitä varten tein leikkuuhommia myöhään yöhön.....
Munkin, eikä tää etene, kun täällä roikkuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
:wave: :wave:
Mä vasta heräsin :eek:
Siis, sähän oot huono ihminen
:whistle: :whistle: Mä oon herännyt jo kukonlaulun aikaan, muttten oo saanut yhtään mitään aikaiseksi...
Mun olis pitänyt jo saada vaikka mitä aikaseks....mä sitä varten tein leikkuuhommia myöhään yöhön.....
Munkin, eikä tää etene, kun täällä roikkuu...
tää on kyllä semmosta roikkumista :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mies on lähössä tänään iltavuoroon,yritän sille opastaa mitä sen pitää käydä menomatkalla kaupasta äitienpäiväks..lähinnä lahjaa miun äidille ja mummolle..omg.
Meidän isäntä anto mulle jo etukäteen äitienpäivälahjan...epilaattorin :LOL: :LOL: :LOL: Se tais olla jonkinlainen vihje...enks mää oo huolitellu itteeni oikein viime aikoina, mitä hä!!?? ;) :LOL: . No juu en oo mut nyt kai täytyy. :LOL:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Meidän isäntä anto mulle jo etukäteen äitienpäivälahjan...epilaattorin :LOL: :LOL: :LOL: Se tais olla jonkinlainen vihje...enks mää oo huolitellu itteeni oikein viime aikoina, mitä hä!!?? ;) :LOL: . No juu en oo mut nyt kai täytyy. :LOL:
:LOL:
No meillä on käyty keskustelua et miehelle pitäis ostaa uus partakone,niin sanoi että samalla ostaa miullekin joku karvojenpoistovekotin..painotin kyllä etten uskaltais semmoisella mennä ajelemaan mitään.
 
hihi, mä kuuklasin meitin espanjalaisen :LOL: heti ekassa kuvassa koreili meitin koiruudet
:eek:
http://www.google.fi/images?hl=fi&q=staffordshirenbullterrieri%20cross&rlz=1R2SKPB_fiFI339&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
 

Yhteistyössä