mitä se semmonen on?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, mut mä oonkin ollut ihan häröpäinen....
vaikka semmosta et hakkaan jalkaani niin kovin se tulee punaseks...nyt se on kipee ja alkaa sinertää :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mitä se semmonen on?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, mut mä oonkin ollut ihan häröpäinen....
jotain uutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on keskiviikkonen kampaaja. Mitä sitä tekis tukalleen?
sä oot kurko...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:vaikka semmosta et hakkaan jalkaani niin kovin se tulee punaseks...nyt se on kipee ja alkaa sinertää :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mitä se semmonen on?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, mut mä oonkin ollut ihan häröpäinen....
Mutta MITÄ uutta?!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jotain uutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on keskiviikkonen kampaaja. Mitä sitä tekis tukalleen?
Eikun SURDOAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:sä oot kurko...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:vaikka semmosta et hakkaan jalkaani niin kovin se tulee punaseks...nyt se on kipee ja alkaa sinertää :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mitä se semmonen on?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, mut mä oonkin ollut ihan häröpäinen....
hmmmm....ootas mä mietinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mutta MITÄ uutta?!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jotain uutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on keskiviikkonen kampaaja. Mitä sitä tekis tukalleen?
Lyhyt ja raitoja...??Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:hmmmm....ootas mä mietin
en mä tiedä :ashamed:
Miekin haluan jotain uutta päähäni..mitähän keksis? Toisaalta haluisin vaihteeks kasvattaa, mutta sitten kun saan kasvatettua,tylsistyn kun en osaa niitä mitenkään laittaa...been there, done that :/Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jotain uutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on keskiviikkonen kampaaja. Mitä sitä tekis tukalleen?
So tuttua...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miekin haluan jotain uutta päähäni..mitähän keksis? Toisaalta haluisin vaihteeks kasvattaa, mutta sitten kun saan kasvatettua,tylsistyn kun en osaa niitä mitenkään laittaa...been there, done that :/Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jotain uutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on keskiviikkonen kampaaja. Mitä sitä tekis tukalleen?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on vaan aina tää sama tukka harjaamaton variksen pesä
Höh..no mut se käy kyllä sulleAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on vaan aina tää sama tukka harjaamaton variksen pesä
Mennään porukalla ja vaaditaan ryhmäalennusAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä tarttisin kans kampaajan käsittelyn. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mennään porukalla ja vaaditaan ryhmäalennusAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä tarttisin kans kampaajan käsittelyn. :snotty:
Tosi nätti, etenkin päältä. Niskatukka turhan pitkä mun makuuni, tulee liian helposti sellainen klähmyinen "takatukka"... :/ Niska lyhyeksi niin olis tosiAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Oiskohan joku tommoinen liian lyhyt miulle? Tekiskö mummon näköseksi?