ai, mulkku vai?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onnex et oo r-vikainen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon murkkuhousu
ai, mulkku vai?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onnex et oo r-vikainen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon murkkuhousu
Mulla on vähän halvat huvit tänään...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ai, mulkku vai?
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä meen koisaamaan, ku sutinatkin loppus :wave: :wave: |O
No? Ootko ollut liian tuhma?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: mua taas komennettiin lääkärissä
juu, kun en ole käynyt kontrollissa setä vähän ojensi....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No? Ootko ollut liian tuhma?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: mua taas komennettiin lääkärissä
o-ou :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, kun en ole käynyt kontrollissa setä vähän ojensi....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No? Ootko ollut liian tuhma?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: mua taas komennettiin lääkärissä
älä muuta viserrä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:o-ou :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, kun en ole käynyt kontrollissa setä vähän ojensi....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No? Ootko ollut liian tuhma?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::wave: mua taas komennettiin lääkärissä
oho! no jopas onkin paikka sutinoilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla oli hyvät sutinat kirjastossa... :saint:
Helevetin hyvää silimäpeliä..... Siis oli oikeen namu ja johan pöksyissä tutisi, harmi että se meni kiinni liian aikasteen...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:oho! no jopas onkin paikka sutinoilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla oli hyvät sutinat kirjastossa... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Helevetin hyvää silimäpeliä..... Siis oli oikeen namu ja johan pöksyissä tutisi, harmi että se meni kiinni liian aikasteen...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:oho! no jopas onkin paikka sutinoilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla oli hyvät sutinat kirjastossa... :saint:
No niin on.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Täällä onkin ollut hiljaista tänään!
Älä naura, se oli oikeen olan takaa katseltu...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Helevetin hyvää silimäpeliä..... Siis oli oikeen namu ja johan pöksyissä tutisi, harmi että se meni kiinni liian aikasteen...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:oho! no jopas onkin paikka sutinoilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla oli hyvät sutinat kirjastossa... :saint:
En oo kyllä itsekään viime aikoina montaa viestiä jaksanut kirjoittaa ylipäätänsä mihinkään ketjuun vaikka lukemassa oonkin käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No niin on.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Täällä onkin ollut hiljaista tänään!
Sun täytyy mennä huomenna sinne uudestaan jos vaikka sama tyyppi olis taas tullut paikalle!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Älä naura, se oli oikeen olan takaa katseltu...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Helevetin hyvää silimäpeliä..... Siis oli oikeen namu ja johan pöksyissä tutisi, harmi että se meni kiinni liian aikasteen...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:oho! no jopas onkin paikka sutinoilleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla oli hyvät sutinat kirjastossa... :saint:
No niin tarttee..Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Sun täytyy mennä huomenna sinne uudestaan jos vaikka sama tyyppi olis taas tullut paikalle!!
Ötyä, ötyä.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Toivottelen samalla hyvät yöt :heart: :wave: