en mä usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kauhee tota kuvaa... Mä näyttäisin just tollaselta...
No näyttäisin... :x Katos mun rohviilikuvista koko vartalokuva. Siellä on vissiin yksi sellanen...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en mä usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kauhee tota kuvaa... Mä näyttäisin just tollaselta...
en usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No näyttäisin... :x Katos mun rohviilikuvista koko vartalokuva. Siellä on vissiin yksi sellanen...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en mä usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kauhee tota kuvaa... Mä näyttäisin just tollaselta...
Se on semmonen mitään en oo ottanut kuva, vaikken kyllä ollut ottanutkaan...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en usko....
:ashamed: :ashamed: mut mä oon lihonnut ton kuvan otosta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ethän näytä....sulla on nyt joku vääristävä peili siellä kotona....
en mä siltikään usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::ashamed: :ashamed: mut mä oon lihonnut ton kuvan otosta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ethän näytä....sulla on nyt joku vääristävä peili siellä kotona....
:headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en mä siltikään usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::ashamed: :ashamed: mut mä oon lihonnut ton kuvan otosta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ethän näytä....sulla on nyt joku vääristävä peili siellä kotona....
niinpä....ei kande hata päätä seinäänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en mä siltikään usko....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::ashamed: :ashamed: mut mä oon lihonnut ton kuvan otosta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ethän näytä....sulla on nyt joku vääristävä peili siellä kotona....
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:niinpä....ei kande hata päätä seinään
jos se nuoli tarpeeksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mihin mun nuolijakamu hävis...
No ei tääl vielä tuntunut. Oonx hitaasti lämpenevä? :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jos se nuoli tarpeeksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mihin mun nuolijakamu hävis...
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No ei tääl vielä tuntunut. Oonx hitaasti lämpenevä? :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jos se nuoli tarpeeksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mihin mun nuolijakamu hävis...
Hej, onx hyvät livonnat?Alkuperäinen kirjoittaja :p:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mihin mun nuolijakamu hävis...
mitään ei saa myöntääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: Mäkö puuttessa ja pahassa?
Ei, ei tiätenkään. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mitään ei saa myöntääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: Mäkö puuttessa ja pahassa?
Onnex et oo r-vikainen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon murkkuhousu