Mullakin on hetkeni....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sulla kyllä leikkaa... Sä oot siis oikeesti tosi viksu B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mutta et kielläkkään
Mä olen aina tuhma.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tuhmana on kyllä kiva olla...
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Mä olen aina tuhma.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tuhmana on kyllä kiva olla...
Just se!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onk siinä se Ty? Mun mielestä DeAnnan olis tarttenut valita se..Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Juu uudet poikamiesjaksot meneillään taas, nyt se just loppu tältä päivältä .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ai onk siel alkanu uupee?
halleluja, halleluuuuujaaaaa, halleluujaaaaaaaaaaaAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Eiks se Ty oo sen poika ja Jason on se ite poikamies?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onk siinä se Ty? Mun mielestä DeAnnan olis tarttenut valita se..
Mä oon niiiiiin mukana..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eiks se Ty oo sen poika ja Jason on se ite poikamies?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onk siinä se Ty? Mun mielestä DeAnnan olis tarttenut valita se..
Mie missasin tän illan jakson
Mitä kaikkee ne teki?
No naiset siellä nahistelivat keskenään ja oli ryhmätreffiä. Kaksi jäi ilman ruusua. lisäksi yksi lähti perhesyistä vapaaehtoisesti!Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eiks se Ty oo sen poika ja Jason on se ite poikamies?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Onk siinä se Ty? Mun mielestä DeAnnan olis tarttenut valita se..
Mie missasin tän illan jakson
Mitä kaikkee ne teki?
Hyvät yöt!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä tairan mennä koisaamaan :wave: :wave: