En!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:justjuu pelaatko farmvilleä tai muita pelejä?
En!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:justjuu pelaatko farmvilleä tai muita pelejä?
viesti laitettuAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Haluuko booty mut kaveriksi?
itserakas paska :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Sinä myös justjuu ja kivoi kuvei
Kyllä sitä saa itserakas vähän ollakkin se on tervettä...liika taas,hmmm on liikaa...sulla on sopivasti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:itserakas paska :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Sinä myös justjuu ja kivoi kuvei
Sulla on kivoja kuvia :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kyllä sitä saa itserakas vähän ollakkin se on tervettä...liika taas,hmmm on liikaa...sulla on sopivasti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:itserakas paska :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Sinä myös justjuu ja kivoi kuvei
Kiitos...joo, mulla taitaa kyllä olla vähän liikaakin sitä itserakkautta :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sulla on kivoja kuvia :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kyllä sitä saa itserakas vähän ollakkin se on tervettä...liika taas,hmmm on liikaa...sulla on sopivasti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:itserakas paska :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Sinä myös justjuu ja kivoi kuvei
Mitä mitä...jään paljosta paitsi kun en oo fb:ssä :attn: . TAitaa justjuu olla kurvikas ja vetävännäköinen kun naistenkin suusta uulalaat lenteleeAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuuuuuh, bebeh
Nyt me ollaan kamujaAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Haluuko booty mut kaveriksi?
päivän paras vitsiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä mitä...jään paljosta paitsi kun en oo fb:ssä :attn: . TAitaa justjuu olla kurvikas ja vetävännäköinen kun naistenkin suusta uulalaat lenteleeAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuuuuuh, bebeh
Tule sinäkin jääräpää facebookiin. Saat naisia kaveriksi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:päivän paras vitsiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä mitä...jään paljosta paitsi kun en oo fb:ssä :attn: . TAitaa justjuu olla kurvikas ja vetävännäköinen kun naistenkin suusta uulalaat lenteleeAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuuuuuh, bebeh
sun tarttee liityä fb:n synteihin....Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä mitä...jään paljosta paitsi kun en oo fb:ssä :attn: . TAitaa justjuu olla kurvikas ja vetävännäköinen kun naistenkin suusta uulalaat lenteleeAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuuuuuh, bebeh
9.4 sutinaa oli silloin fb:ssä...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:sun tarttee liityä fb:n synteihin....Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä mitä...jään paljosta paitsi kun en oo fb:ssä :attn: . TAitaa justjuu olla kurvikas ja vetävännäköinen kun naistenkin suusta uulalaat lenteleeAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuuuuuh, bebeh
Kivoja kuvia sullakinAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:JuuAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nyt me ollaan kamuja
Ja sullaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kivoja kuvia sullakin
Niin onAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei menny niinku Strömsössä. on kyllä paras ryhmä ikinä
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ei menny niinku Strömsössä. on kyllä paras ryhmä ikinä
mitäs sun ehtooseen??Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mulla myös :heart:
Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun käskettiin tulla tänne :wave: täsä mä ny sit olen :wave: