Meit pomputellaan...Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun käskettiin tulla tänne :wave: täsä mä ny sit olen :wave:
Mä oon luonteeltani hyvin veemäinen... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Meit pomputellaan...
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon luonteeltani hyvin veemäinen... :saint:
Olen oikeesti!!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon luonteeltani hyvin veemäinen... :saint:
Juu, niin mun isoäitikin oliAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Olen oikeesti!!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon luonteeltani hyvin veemäinen... :saint:
Et oo ainakaan mua veemäisempi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Olen oikeesti!!
Neitsyt MariaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon kitkerä neitsyt...
mitään en tunnusta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Neitsyt MariaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon kitkerä neitsyt...
Mutta et kielläkkäänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:mitään en tunnusta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Neitsyt MariaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon kitkerä neitsyt...
Sulla kyllä leikkaa... Sä oot siis oikeesti tosi viksu B)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mutta et kielläkkään
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja sleepless::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Sä oot tuhuma...
Juu uudet poikamiesjaksot meneillään taas, nyt se just loppu tältä päivältä .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ai onk siel alkanu uupee?
Onk siinä se Ty? Mun mielestä DeAnnan olis tarttenut valita se..Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Juu uudet poikamiesjaksot meneillään taas, nyt se just loppu tältä päivältä .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ai onk siel alkanu uupee?