Miekö? Hetko..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et oo hyväksynyt kamukutsua... :/ :/
Siepä sieAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Miekö? Hetko..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et oo hyväksynyt kamukutsua... :/ :/
Heii, mä muistan tän. Katselin sitä pienenä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En, vaan ihan elämäni kevät---Alkuperäinen kirjoittaja hee:Tarkoititko, että elämän kevät! ?
Vaat?! No laitan uurestaan. Kenelleköhän mä oon sen laittanut...Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Mä just tulin koneelle mut ei siellä ollut kaveripyyntöä. :|
Laita oikee nimi yv:llä niin laitetaan kutsua... Tai voin mäkin laittaa nimen viestilläAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mua ei ole edes pyydetty kamuks, pöh....
En tiedä. Mun nimisiä on monta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Vaat?! No laitan uurestaan. Kenelleköhän mä oon sen laittanut...
tosi beibe, ruma emakko oon B)Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:No nyt hyväksyin sut.Uuu mikä beibe..
Kaukana rumasta emakosta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:tosi beibe, ruma emakko oon B)
JuuuAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:sun laatikko sutisi...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oho! Nyt vasta huomasin et oli tullut viestiä ...tai pitkän aikaa näytti viestikohta valkoista, oikeestaan koko päöivän. Ja kun on niin harvinaista että saan yv:tä niin piti oikein kaks kertaa kattoo et onks se loota tosiaan keltainen ja olihan se !!!!! siis viesti tästä ketjusta!!!
No jumankauta. Ihan hirviö ja luonnekin tosi kamala...Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Kaukana rumasta emakosta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:tosi beibe, ruma emakko oon B)
Usko ny. Sanoin miehellekkin että oot kivan näköinen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No jumankauta. Ihan hirviö ja luonnekin tosi kamala...
VAAAAAT!?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuuuuuuuuh, bebeh
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Te ootte kauniita :heart: :heart: