Aaaah mikä ketju lukea heti aamusta. Teillähän meni jutut ihan ajatuksenvirtaa eilisillan. :xmas:
Ei muuta kuin tuumasta toimeen....Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Tekis mieli vaan sutista ja syödä ja sutista....
Hyvä hoomen siis!
saatkos isomman huoneen??Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Minä muutan B) toimiston sisällä. Mukavaa sutinaa tämäkin.
Joo. Tosin ennen oli ikkunat etelään, nyt pohjoiseen. Mutta ihan kivaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:saatkos isomman huoneen??Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Minä muutan B) toimiston sisällä. Mukavaa sutinaa tämäkin.
No huh huh 20 on ihan mieletön määrä!!!! :hug: :hug: Mutta onneksi sulla on kolme ihanaa lasta! Tuo lepäily ei meillä onnistu! Mutta katsellaan päivä kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jäärä, älä tressaa, ihan vauvan vuoksi....tiedät varmaan mitä tarkoitan. Vaikka pelkäät niin koita vaan olla tressaamatta.
Mulla on takana noin 20 keskenmenoa ja kolme väkisin sisällä pidettyä vauvaa olen saanut maailmaan. Eli tiedän sen olevan vaikeaa mutta ihan relasti, lepäilet nyt ainakin tuon ekan kolmanneksen.
No täähän on just tätä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikäs tämän alotuksen idea oikeen on, tai mä en vaan tajua. taas..
Ja ajattele....mulla on ollut ehkäisy käytössä paitsi tämän viimeisen kanssa....Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:No huh huh 20 on ihan mieletön määrä!!!! :hug: :hug: Mutta onneksi sulla on kolme ihanaa lasta! Tuo lepäily ei meillä onnistu! Mutta katsellaan päivä kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jäärä, älä tressaa, ihan vauvan vuoksi....tiedät varmaan mitä tarkoitan. Vaikka pelkäät niin koita vaan olla tressaamatta.
Mulla on takana noin 20 keskenmenoa ja kolme väkisin sisällä pidettyä vauvaa olen saanut maailmaan. Eli tiedän sen olevan vaikeaa mutta ihan relasti, lepäilet nyt ainakin tuon ekan kolmanneksen.
just juu tätäAlkuperäinen kirjoittaja Platina:No täähän on just tätä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikäs tämän alotuksen idea oikeen on, tai mä en vaan tajua. taas..
Tätäpä juuri!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:just juu tätäAlkuperäinen kirjoittaja Platina:No täähän on just tätä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikäs tämän alotuksen idea oikeen on, tai mä en vaan tajua. taas..
:saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Tätäpä juuri!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:just juu tätäAlkuperäinen kirjoittaja Platina:No täähän on just tätä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikäs tämän alotuksen idea oikeen on, tai mä en vaan tajua. taas..
Kun en ole saanu mitään tehtyä....leikkasin vaaville kyllä pöksyt ja jakun....nyt tarttis sit ommella kans....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi::ashamed: