Ei tää auttaa ahistukseen..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Aiheuttaakohan tämä kevätpino jotenkin stressiä. :|
Ei tää auttaa ahistukseen..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Aiheuttaakohan tämä kevätpino jotenkin stressiä. :|
Toivottavasti. :snotty: Miten joskus onkin niin... :$Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei tää auttaa ahistukseen..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Aiheuttaakohan tämä kevätpino jotenkin stressiä. :|
Sappa se. Mulla on ainakin ihan liikaa asioita päällä ja mä en muista puoliakaan. Mulla on monta ahistuksen aihetta...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Toivottavasti. :snotty: Miten joskus onkin niin... :$Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei tää auttaa ahistukseen..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Aiheuttaakohan tämä kevätpino jotenkin stressiä. :|
Pitää tulla huomenna sutisemaan... Jos sais piristystä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:viikonloppu tulossa, älkää nyt ahdistuko siellä :wave:
laitan sulle huomenna vaikka yyveen jos se auttaisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pitää tulla huomenna sutisemaan... Jos sais piristystä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:viikonloppu tulossa, älkää nyt ahdistuko siellä :wave:
Jään odottamaan heti tuli hymy huulilleAlkuperäinen kirjoittaja päätön:laitan sulle huomenna vaikka yyveen jos se auttaisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pitää tulla huomenna sutisemaan... Jos sais piristystä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:viikonloppu tulossa, älkää nyt ahdistuko siellä :wave:
kaksplussalla sutiseeAlkuperäinen kirjoittaja päätön:laitan sulle huomenna vaikka yyveen jos se auttaisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pitää tulla huomenna sutisemaan... Jos sais piristystä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:viikonloppu tulossa, älkää nyt ahdistuko siellä :wave:
Et sä mutta ne muut...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täh?? en mä mitään :saint:
Ei tässä oo juonta.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mikä tässä ketjussa on jutun juoni? En ihan päässyt kärryille. :ashamed:
No niin just....multa toi tulee ihan vahingossa, taas :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et sä mutta ne muut...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täh?? en mä mitään :saint:
Veit varpaani suustasiAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei tässä oo juonta.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mikä tässä ketjussa on jutun juoni? En ihan päässyt kärryille. :ashamed:
tuhma---Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:No niin just....multa toi tulee ihan vahingossa, taas :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et sä mutta ne muut...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täh?? en mä mitään :saint:
Äitin kiltti pikkutyttö mä olen...mitä sä oikeen nyt sekoilet....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:tuhma---Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:No niin just....multa toi tulee ihan vahingossa, taas :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et sä mutta ne muut...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Täh?? en mä mitään :saint:
sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
oletko mies vai nainen? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mikä tässä ketjussa on jutun juoni? En ihan päässyt kärryille. :ashamed: