sukelluspuku päälle?? ei kai....tyhmää hjuumoria heitän. Mitä jos innostuisit sambasta? se muokkaa nopsaan kroppaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Suihkussa on pakko :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Älä ota vaatteita pois
sukelluspuku päälle?? ei kai....tyhmää hjuumoria heitän. Mitä jos innostuisit sambasta? se muokkaa nopsaan kroppaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Suihkussa on pakko :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Älä ota vaatteita pois
Varmaan jotain söpöjä....söpö mies kun onAlkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs viestejä se päätön lähettelee jos ei voi kaikille surullisille naisille laittaa...
Vaat? Ootko nähnyt meidän päättömästä kuvan=??Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Varmaan jotain söpöjä....söpö mies kun onAlkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs viestejä se päätön lähettelee jos ei voi kaikille surullisille naisille laittaa...
PöhAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on kaksi vasenta jalkaa, ei rytmitajua yhtään, eikä täällä meidän kylällä oo sambaa ja ei sais olla kovin kallista... että sellasia tekosyitä..
Olen mä yhden kuvan nähnyt mut se oli aika epäselvä....laitoin tuon söpö jutun ihan päättömän kiusaksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Vaat? Ootko nähnyt meidän päättömästä kuvan=??Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Varmaan jotain söpöjä....söpö mies kun onAlkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs viestejä se päätön lähettelee jos ei voi kaikille surullisille naisille laittaa...
Mä rakastan kyllä tanssimista vaikken osaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:PöhAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on kaksi vasenta jalkaa, ei rytmitajua yhtään, eikä täällä meidän kylällä oo sambaa ja ei sais olla kovin kallista... että sellasia tekosyitä..
öitä, näe unessas ötököitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O taidan kohta mennä nukkumaan, mua väsyttää. sitten huomenna taas herään klo 0500
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen mä yhden kuvan nähnyt mut se oli aika epäselvä....laitoin tuon söpö jutun ihan päättömän kiusaks
Kohta...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:öitä, näe unessas ötököitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:|O |O taidan kohta mennä nukkumaan, mua väsyttää. sitten huomenna taas herään klo 0500
Huomenna et tuijota, huomenna sutistaan, koska on PERJANTAI!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä odotan, et pääsen töllän ääreen...ostin alkuviikosta kaks leffaa ja vieläkään en ole päässyt katsomaan niitä...
mä katon ne sit yöllä ja kudon....jotainAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Huomenna et tuijota, huomenna sutistaan, koska on PERJANTAI!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä odotan, et pääsen töllän ääreen...ostin alkuviikosta kaks leffaa ja vieläkään en ole päässyt katsomaan niitä...
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä katon ne sit yöllä ja kudon....jotain
ja sit mä nukahdan soffalle kesken leffan....ei olis uutta :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä katon ne sit yöllä ja kudon....jotain
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen mä yhden kuvan nähnyt mut se oli aika epäselvä....laitoin tuon söpö jutun ihan päättömän kiusaksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Vaat? Ootko nähnyt meidän päättömästä kuvan=??Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Varmaan jotain söpöjä....söpö mies kun onAlkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs viestejä se päätön lähettelee jos ei voi kaikille surullisille naisille laittaa...
No mikäs sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt ei saa kiusata kun mä oon kipee :attn:
kaiken maailman vanhuuden vaivojaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mikäs sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt ei saa kiusata kun mä oon kipee :attn:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen mä yhden kuvan nähnyt mut se oli aika epäselvä....laitoin tuon söpö jutun ihan päättömän kiusaksAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Vaat? Ootko nähnyt meidän päättömästä kuvan=??Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Varmaan jotain söpöjä....söpö mies kun onAlkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs viestejä se päätön lähettelee jos ei voi kaikille surullisille naisille laittaa...
nyt ei saa kiusata kun mä oon kipee :attn:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaiken maailman vanhuuden vaivojaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mikäs sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt ei saa kiusata kun mä oon kipee :attn:
itsellenneAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:itsellenneAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
Niin, mutta yv:t piristää, siinä tää toinen on oikeassa B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no oikeessa mä silti olinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:itsellenneAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?