Elämäni kevät

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tuitui hani :wave: mun tarttis laittaa vaatteet päälle mutten tiedä mitä....
Mä oon yökkäreissä ja tukka pystyssä...
mulla kans tukka vielä harottaa joka suuntaan ja päällä on meidän koulun logolla varustetut treenikamppeet....mut mä en nyt tiedä mitä vaatetta pitäs laittaa päälle....ainakin tuo uus villakangastakki, valkoset kävelykengät, ehkä valkoinen pitkä tunika....mut mitä alapäähän???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tyyyylsäääää. :attn:
vähän on juu....katon kauhulla tota mun työpöytää jossa on kinos tavaraa ja sitä tarttis alkaa purkamaan :( ei kiinnosta sitten yhtään....treenitkin olis tiedossa ja ja ja ja ..... KAHVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
mulla kans tukka vielä harottaa joka suuntaan ja päällä on meidän koulun logolla varustetut treenikamppeet....mut mä en nyt tiedä mitä vaatetta pitäs laittaa päälle....ainakin tuo uus villakangastakki, valkoset kävelykengät, ehkä valkoinen pitkä tunika....mut mitä alapäähän???
Älä jätä alapäätä paljaaksi voip tuuli tarttua :saint: Rikoot saa mun äänen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
mulla kans tukka vielä harottaa joka suuntaan ja päällä on meidän koulun logolla varustetut treenikamppeet....mut mä en nyt tiedä mitä vaatetta pitäs laittaa päälle....ainakin tuo uus villakangastakki, valkoset kävelykengät, ehkä valkoinen pitkä tunika....mut mitä alapäähän???
Älä jätä alapäätä paljaaksi voip tuuli tarttua :saint: Rikoot saa mun äänen...
minkä väriset? musta ei käy kun on sinistä takissa ja kengissä, ruskeat taas väärää ruskeaa....farkkuset?
 

Yhteistyössä