Hyvä me!! Vietetäänkö koko vkonloppu yökkäreissä?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miullon samat aikeet =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ollos hyvä! Mä pysyn näissä yökkäreissä niin kauan että oon saanut siivottua..
Hyvä me!! Vietetäänkö koko vkonloppu yökkäreissä?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miullon samat aikeet =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ollos hyvä! Mä pysyn näissä yökkäreissä niin kauan että oon saanut siivottua..
Ei pysty. Viimestään sunnuntaiaamuna on pakko vaihtaa, tulee synttärivieraitaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hyvä me!! Vietetäänkö koko vkonloppu yökkäreissä?
No, mut tää ja huominen. Paitsi mun on huomenna laitettava ainakin takki tähän päälle, kun on hoidettava yx homma...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ei pysty. Viimestään sunnuntaiaamuna on pakko vaihtaa, tulee synttärivieraitaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hyvä me!! Vietetäänkö koko vkonloppu yökkäreissä?
Kalsaripäivä kuulostaa hyvälle ja on aina silloin tällöin tervetullut...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mullakin on melkein yökkäri päällä, jumppatrikoot vetäsin lisäksi jalkaan Kotipäivä nääs. :xmas: Nyt on kahvia kupissa, alkaa vähän fiilikset paranemaan.
Joo, mutta kyllä omatunto soimaa, jos ei kohta mennä pihalle lasten kanssa :ashamed: Kalsaripäivä ihan yksin (tai miehen kanssa ) olisi ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kalsaripäivä kuulostaa hyvälle ja on aina silloin tällöin tervetullut...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mullakin on melkein yökkäri päällä, jumppatrikoot vetäsin lisäksi jalkaan Kotipäivä nääs. :xmas: Nyt on kahvia kupissa, alkaa vähän fiilikset paranemaan.
Mun pitäis siivota...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, mutta kyllä omatunto soimaa, jos ei kohta mennä pihalle lasten kanssa :ashamed: Kalsaripäivä ihan yksin (tai miehen kanssa ) olisi ihanaa
Onneksi et joudu riisuutumaan hoidellaksesi hommiaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No, mut tää ja huominen. Paitsi mun on huomenna laitettava ainakin takki tähän päälle, kun on hoidettava yx homma...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ei pysty. Viimestään sunnuntaiaamuna on pakko vaihtaa, tulee synttärivieraitaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hyvä me!! Vietetäänkö koko vkonloppu yökkäreissä?
no hyihyiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi et joudu riisuutumaan hoidellaksesi hommia
outo ketju... kaikkea vihjailua sekä sanallisesti ja kuvallisesti?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
No ei niin :attn:Alkuperäinen kirjoittaja v:outo ketju... kaikkea vihjailua sekä sanallisesti ja kuvallisesti?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
Ja ei mitään tolkkua, siis juonta.
ei ole eiAlkuperäinen kirjoittaja v:outo ketju... kaikkea vihjailua sekä sanallisesti ja kuvallisesti?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
Tässä on juoni, jonka vain harvat ja valitut ymärtää. Viksut ja vilmaattiset...Alkuperäinen kirjoittaja v:outo ketju... kaikkea vihjailua sekä sanallisesti ja kuvallisesti?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sillä taitaa olla mies kotona, en mä taida viittiä...Alkuperäinen kirjoittaja cet:Liliille kans yv päätön! Vai laitanko minä?
Joo :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tässä on juoni, jonka vain harvat ja valitut ymärtää. Viksut ja vilmaattiset...
:saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tässä on juoni, jonka vain harvat ja valitut ymärtää. Viksut ja vilmaattiset...
mä en tajuu mitäänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tässä on juoni, jonka vain harvat ja valitut ymärtää. Viksut ja vilmaattiset...
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä en tajuu mitään
Onko se varmaa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:On muuten kiva se uus äpakkaus. Harmi ettei tuu lapsia enää mun perheeseeni :xmas:
no on se sillai, että sitten kun kohdunvuokraus on sallittua meitin kotomaassa, niin silloin mä voin saada lapsen.. Muutoin ei...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Onko se varmaa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:On muuten kiva se uus äpakkaus. Harmi ettei tuu lapsia enää mun perheeseeni :xmas:
Okei. :| Sori jo tunkeilin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:no on se sillai, että sitten kun kohdunvuokraus on sallittua meitin kotomaassa, niin silloin mä voin saada lapsen.. Muutoin ei...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Onko se varmaa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:On muuten kiva se uus äpakkaus. Harmi ettei tuu lapsia enää mun perheeseeni :xmas:
Et sä tunkeillut. Mulle asia on ok...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Okei. :| Sori jo tunkeilin.
Pitäkää hauskaa! Mun pitäis nyt ruveta siivoomaan..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Hyvä juttu justjuu
Mä olen nyt saanut vaatteet päälle ja suunnataan kohta ulos. :snotty: