Hyvä =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:yhtäkään törkyviestiä en ole koskaan laittanu. enkä laita :snotty:
|O Törkeetä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sain yyveen :xmas:
todellakin....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:|O Törkeetä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sain yyveen :xmas:
Ai nytkö se cet laittoi sitten sulle yv:n. Törkimys. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:toinenkin..
on ne vaan mukavia :xmas:
ei, mä en olis edes lukenu sitä |OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai nytkö se cet laittoi sitten sulle yv:n. Törkimys. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:toinenkin..
Mikäs mussa on vikanaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei, mä en olis edes lukenu sitä |OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai nytkö se cet laittoi sitten sulle yv:n. Törkimys. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:toinenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mikäs mussa on vikanaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei, mä en olis edes lukenu sitä |OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ai nytkö se cet laittoi sitten sulle yv:n. Törkimys. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:toinenkin..
Ne lähtivät äkkiä kun huomasivat miun lähestyvän konetta, arvasivat että plussalle pörähdän kuitenkin :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Nopeesti tulin kurkkaseen mitä täällä tänään sutistaan
Jaa oli langoilla sittenkin joku suht samaan aikaan!!! Sorry kun en huomannut!! Nyt täytyy mennä jääkaapin kautta nukkumaan!Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ne lähtivät äkkiä kun huomasivat miun lähestyvän konetta, arvasivat että plussalle pörähdän kuitenkin :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Nopeesti tulin kurkkaseen mitä täällä tänään sutistaan
Mitähän tässä sitten keksis..?
Pöh, ei ole täällä :|Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jäärällä on ollut omaa hauskaa ehtoolla huomenta kaikille, ihana ilma :heart: