Oireita myös täälläkin suunnassa. Menkat tulivat kaksi päivää myöhässä ja ovat nyt ihan lopussa, mutta eivät olleet mitkään tavalliset kuukautiset (aluksi vaaleanpunaista nestettä, lopuksi veristä vettä, ei hyytymiä, niukkaa normaaliin verrattuna, kestäneet vain 4 päivää, normaalisti 5-8, ei normaaleja kipuja, ei turvotusta). Olen tehnyt testin viime viikolla, mutta se näytti negatiivista. Kaveri sanoi, että se riippuu ihan jokaisen ihmisen hormonitasapainosta, milloin raskaus näkyy testeissä, ja kk:t voivat tietenkin tulla, vaikka olisikin raskaana.
Oireitani:
- Rintojen arkuus, turvotus (noin viikko ennen oletettua kuukautisten alkua)
- Nännien suureminen ja tummuminen, nystyröitä
- Pahoinvointi ja etominen (alkoi viime viikolla, jatkuu yhä "kuukautisten" jälkeenkin)
- Närästys (ennen en moisesta ole kärsinyt)
- Vatsassa nipistelyä ja painon tunnetta, repii välillä oikealta puolelta
- Vatsan turvotus (jopa poikaystäväni huomautti asiasta)
- Kutina (varsinkin iltaisin)
- Kn vetäytynyt
- Kuumia ja kylmiä väreitä (poikaystävä valittaa että olen tulikuuma)
- Kala ei maita enää (ennen maittanut vallan mainiosti)
- Vatsassa tuntuu näläntunnetta jatkuvasti, vaikkei tekisi mieli syödä ja etoo niin paljon ettei edes ruoka maittaisi
- Hikoilu (normaalistikkin kova hikoilemaan, mutta nyt hiki valuu oikein kunnolla)
- Ennen "kuukautisia" valkovuoto niin runsasta, että pikkuhousunsuojia sai vaihtaa muutamaan kertaan päivän aikana (lima suurimmalta osin kirkasta)
- Pissalla juoksua (normaalistikkin juoksen, mutta nyt vielä tiuhempaan ja välillä pienten määrien takia)
Tuossa ainakin jotain. Luuloraskautta en enää epäile, sillä näitä oireita on ollut jo ennen kuin olen tietänyt edes, että sellaisia voisi kuulua raskauteen. Ystäville olen puhunut, että olo on tyyni, ja sen jotenkin tuntee, että olen raskaana
Lääkäriin täytyisi aika varata jahka kun vain kerkeisin.