Ekat raskaus oireet??

aaapuuva :)
Hei!

Täällä yksi vauvakuumeinen kyselisi neuvoa tietäviltä.

Elikkäs, harrastimme avokkini kanssa seksiä,keskeytetyllä yhdynnällä 2 kertaa peräkkäisinä päivinä juuri oviksen aikaan. Tästä on nyt neljä päivää ja alavatsaa on jomottanut viimeiset 3 päivää. Menkkojen pitäisi tulla vasta kahden viikon päästä ja nämä kivut ja tuntemukset tuntuvat aivan menkkakivuille tai ennen menkkoja tuntuville jomotuksille.

Normaalisti ei ole oviksen aikaan tällä tavalla jomotellut. Elikkäs onkohan mitään mahdollisuuksia että raskaana olisin? Onko siinä touhutipassa eloa ollenkaan? Voi tietysti olla mahdollista että osa siemensyöksystä jäi talteen ...

Että voisiko tuo olla jonkinlainen raskausoire ja tulisiko niitä edes näin aikaisessa vaiheessa? Mut koko ajan on sellainen olo et millon lörähtää housuun...

Kiitos :p :p

luffe ja typytzy: molemmille suosittelen pesun sivuja http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php, löytyy vastauksia moniin kysymyksiin (esim. nuo jomottelut oviksen aikaan tai ennen TAI jälkeen =) ).

typytzy: saanko kysyä, miksi käytössä keskeytetty yhdyntä, jos vauvaa kuumeilet? Toki touhutipassa eloa on, mutta kannattaisi varmaan ottaa tositoimet käyttöön, jos haluaa varmistua siitä, että sintit menevät oikeaan osoitteeseen :)

Vauvaa ei olla tekemällä tekemässä, tullee jos tullee meiningillä. Ja juuri näinä kertoina mieheni halusi laueta muualle :D Siksi näin :)

ja vauva olisi enemmän kuin iloinen asia, en ole hällä väliä asenteella, kuten tuosta ^^ yllä olevasta voisi käsittää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja typytzy:
Vauvaa ei olla tekemällä tekemässä, tullee jos tullee meiningillä. Ja juuri näinä kertoina mieheni halusi laueta muualle :D Siksi näin :)

ja vauva olisi enemmän kuin iloinen asia, en ole hällä väliä asenteella, kuten tuosta ^^ yllä olevasta voisi käsittää. :)
Heh, sun pitää sanoo miehelle, että just nuo kerrat merkitsee joten sillon pitää mennä oikeeseen osotteeseen..muullon sitten ihan sama :LOL:

Ettei sitten tyyliin vuoden päästä ala ärsyttämään, kun mitään ei kuulu, ja pelottaa jne..jos onkin kyse vaan siitä, että yksinkertasesti oikeaan aikaan ei ole ollut oikeassa paikassa ketään odottamassa munasolua =) Tsemppiä!

Metsätähtönen :)
Nii-in :D oikeessa olet. Mut on kyllä kamalaa miten voi nyt itteään tarkkailla näin paljon.. Nännit on kipeät, normaalisti ei juuri koskaan ennen menkkoja tai näin varhaisessa vaiheessa ainakaan.
Tänään sit luulin myös että ne menkat alko mut ei, vaan se olikin valkovuotoa jota tuli normaalia paljon enemmän.. Mieli vaan ajattelee "ehkä jos, ehkä jos" :p

Ei auta kuin odotella ja kuulostella, nyt kp 17/28

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
miksi kaikki täällä piinaa itseään toistuvilla testeillä?
vai olenko se vaan minä?? :ashamed:
eilen plussa päiväpissasta, tänään täysin väritön viivanpaikka. kp 30/??
Et ole ainoa. :) Ei niitä testejä malta olla tekemättä, jos vähänkin epäilyttää. :whistle:

Mun ymmärtääkseni testit ei näytä vääriä positiivisia. Oliko testit saman merkkisiä? Aika kummalliselta kuulostaa, että positiivisen jälkeen näyttääkin negaa. Olisitko vaan juonut enemmän ennen jälkimmäistä testiä ja sen takia näyte ollut liian laimea tai sitten tosiaan testi viallinen?

Mä alan uskoa kaikkia tilaamani setin testejä viallisiksi, kun ne aina vaan negaa näyttää. :LOL: Tämän kierron osalta fiilikset heittää laidasta laitaan eli toiveikkuudesta epäuskoon. Pääasiassa oon tyynen rauhallinen ja on levollinen mieli, kunnes jossain vaiheessa kiehahtaa kovilla kierroksilla. Edellisen kierron loppupuolen kaltaisia ylikierrosraivareita ei sentään ole ollut havaittavissa, onneksi.

Oireita alavatsan nippailu kohdun kasvukipujen tyyppisesti sekä paineen tunne, rintojen kihelmöinti ja lievä aristus, närästys ja ajoittaiset etomiset, väsymys, mielialan rajut heilahtelut ja vessassa ramppaamisen tarve. Tihkuvuotoa tulee kuudetta päivää, mutta on vähäistä ja enimmäkseen ruskeaa tuhrua. Toivo elää kunnes oikea täti tulee, jos tulee. Kunpa seuraava testi näyttäisi plussaa. :xmas:

Mua hämmentää yhä enemmän. Testasin tänään, koska ollaan miehen kanssa menossa saunomaan ja vuoden vaihtumisen kunniaksi mielellään voisin vähän maistella ja vuosipäivääkin olisi tarkoitus kilistellä kuohuvalla. Negaa näytti, mutta en uskalla luottaa siihen. Etominen on voimistunut, hajuaisti herkistynyt entisestään ja lalvatsaa nippailee edelleen eri tavalla kuin menkkojen alkaessa. Tiukuava tuhruvuoto on vähentynyt eli tosi harvakseltaan ja tosi pienissä määrin enää tulee pikkusiteeseen asti.

Kummalliset menkat oli ja tosi aikasessakin vielä, jos vuoto sitä tarkoitti. Edelleenkään en ole varma tuliko ovulaatiota, kun en sitä varmaksi tunnistanut. Harkitsen kovasti ovulaatiotestien tilaamista, mutta ensin haluan selvittää tärppäsikö tästä kierrosta vai ei. Raskaustestejä on enää yksi jäljellä, joten niitä joudun tilaamaan ainakin.

Tilanne on sen verran hämmentävä, että siemailen alkopitoisia illalla harkitusti ja maltilla. Kännääminen ei onneksi kuulu tapoihini, joten merkittävää muutosta juomiskäytökseeni ei tarvitse tehdä. Tupakoinnista olen malttanut pysyä erossa, kun ei yhtään ole tehnyt mieli. Välillä ajatus ihan puistattaa. Tästä olen iloinen ja ylpeäkin. Oon tuntenut tupakoinnista niin paljon huonoa omaatuntoa, kun en ole pystynyt lopettamaan eli nyt on sitten sitäkin tyytyväisempi fiilis. Toivottavasti jatkuukin näin vaikka plussaa ei tästä kierrosta tulisikaan.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

macy gray Toivottelen oikein mukavaa tulevaa v. 2010..ja jospa se seuraava r-testi jo näyttäsi punertavaa testi viivasta.. ;) ..oireet siulla mitä lupaavimmat! Hieno juttu myöskin että tupakki on jäänyt jo poijjes, samaa täällä yritän..välistä yhden olen poltellut/vrk, vaan se taitaa jäädä luonostaan poijjes kun ei tee juurikaan mieli enää :)

Kovasti+++++++++++++++tuulia sinne!!!!:heart:

mur-mur ja pienen pieniäinen 4+5:heart: (Tapanina/3+6 itsekkin vasta plussannut)

Lara- testaappa CB:n digi r-testillä, se kertoo siulle heti, oletko raskaana!!..Onhan se hieman tyyris mutta asia selviäisi sitten..aina on tietenkin sen kemiallisen raskauden mahdollisuus ja että kuukautiset alkavat..eli, alkio vain hipaissut hetken kohdunseinämää ja testit näyttävät hetken haamuplussaa..

Toivotaan kuitenkin pienen tarranneen lujasti ja että testiviivanen vahvistuu!!!:heart:

Oliko siulla millainen tuo kierronpituus normaalisti?..mikä kiertopäivä nyt?..

Onnekasta uutta v.-2010 sinulle myöskin!!:wave:

Eli eli:
Ma tein aamupissasta RFSU:n oli haamu viiva.
Sen jälkeen muutamalla pidätystunnilla CB:stä se plussa mistä mulla kuviakin.
Tänään marketti liuska aamulla ja neg.

Tänään pidätin töissä pissaa ja tein CB:n digitaalisen, sekin neg.

Kiertoni pituutta en tiedä, kun lopetin ehkäsyn ja menkat odotutti 2kk, kesti viikon ja nyt kp30/??.

Oireina mulla on huono olo ja tissituntemukset...
Tänään on ollu just sellanen olo, että täti tulee käymään, mutta valkkaria vaan on lorissu...

Tänään nautin muutaman lasin kuohuviiniä ja maanantaina menen labraan jollei täti ole ilmaantunut.

OIKEIN MUKAVAA VUODENVAIHDETTA KAIKILLE!!
Ja kiitos vastauksista! :)

Lara- > Teepäs seuraava testi aamupissasta, kun sillon on hormonit korkeimmillaan. :) Plussaa näyttävää alkavaa vuotta! :D Oon ihan varma, että se plussa tulee. Alkuvaiheessa vaan näyttää herkimmin siitä aamupissasta tehtynä, kun raskaushormonia on vielä aika vähän.

Plussausvuotta myös muille! bd

mur-mur > Kiitos! :flower: Melkein nousee pala kurkkuun tuosta sun tekstistä. Uskaltauduin skoolaamaan vuosipäivää kuoharilla ja maistelemaan glögiviiniä, mutta enemmälti ei edes maistuisi. Koitan malttaa säästellä viimeistä testiä viikonloppuun, jos se sitten näyttäisi edes sen haamun. Esikoisestakin näytti hailakkana kuukautisten ollessa pari päivää myöhässä (kp33 ja normaali 29-31) eli ilmeisesti mulla hormonit nousee hitaasti. Nyt testatessa päiviä vasta 30/32-34 eli aikaisessa olen ollut.

Tässä nyt itsekin mietiskellään ollaanko raskaana vaiko ei. Ehkäisy jätetty pois elokuun lopussa. Nyt sitten viime ovulaation jälkeen tuli hieman jotain vuotoa, todella vähän kylläkin. Aikaisemmin mitään tuollaista ei ole koskaan ollut. Kuukautisten pitäisi alkaa viimeistään maanantaina, mutta kierto on ollut nyt 29-31, joten ihan tarkkaan ei voi sanoa.

Varsinaisesti mitään raskausoireita ei ole ollut, mitä nyt pientä outoa tunnetta välillä vatsasssa, mutta siitäkään kun en ole varma vaiko kuvittelenko vain. Ja muutamana päivänä rintoja on kutittanut kamalasti, mutta se on nyt jäänyt pois. Niin ja ehkä normaalia enemmän on tullut valkovuotoa, mutta siitäkään en ole ihan varma, että josko sittenkin vain kuvittelen.

Ruoka ei kylläkään maistu ja on hiukan paha olo, mutta se saattaa johtua myös ihan toisesta syystä, kun on murheita ollut yhden toisen asian takia.

Joten nyt sitten vain pitää odotella, tuskaista tämä odottelu. En kyllä mitenkään usko että olisin raskaana, mutta eniten vain mietityttää se ovulaation jälkeinen vuoto????

Oliskohan kenelläkään kokemusta, voisko hiusten rasvottuminen olla raskausoire? Aiemmin on riittänyt että hiukset pesee joka toinen pvä mutta nyt tuntuu että jos yhden päivän jättää välistä niin kamala liimaletti (tätä ollut noin viikon ajan tai vähän alle). Tänään on kp 24/23-25 ja oikeestaan muuta oireita ei ole, kai. Ihmeellistä kuvotusta on ollut myös viikon verran aina sillon tällön, ei siis ajotu mihinkään tiettyyn vuorokauden aikaan tai tule edes joka päivä. Toki voi johtua vaikka joulun ajan kaameesta herkuttelusta tuo kuvotus. Melko toiveikkaana täällä odotellaan, vaikka ei kannattais ettei sitten pety. Mutta niin se mieli vaan sitä vauvaa kaipaa kovasti. Tiistaina varmaankin olis ohjelmassa testailua niin olis mahikset jo raskaus näkyä jos siellä masussa nyytti mukana matkaa. Se odottavan aika on vaan niiiiiin pitkä...

nelli-86 > Esikoista kun aloin odottamaan, niin alkoi hiukset rasvoittua tosi nopeasti ja sitä kestikin sitten ekan kolmanneksen ainakin. Mulla on myös nyt samaa. Normaalisti pesen parin päivän välein ja välillä kolmenkin, mut sillon on kyllä kamalan tuntunen jo. Nyt oli vuorokauden päästä pesun tarpeessa ja tajusin, että näin on mennyt jo ehkä viikon verran. Lämpöjen takia oon epäuskoinen (mutta elättelen toiveita kovasti) tässä kierrossa plussaamisesta. Jännäksi menee. Tekisi mieli testata, mutta en yhtään usko sen helpottavan piinaani ainakaan tässä vaiheessa.

Tänään on tulleet selkeästi alavatsakivut, esim seisomaan noustessa niin oikealla puolelta alavatsasta tuntuu oudolta. Ruoka ei edelleenkään minulle maistu, mutta se on muutenkin aika normaali kroppani tapa toimia jos on jotain muutoksia. Mitään ei vain tee mieli syödä eikä nälän tunnetta ole.

Mutta nyt sitten edelleen vain odotellaan.

Ihan vaan sellasta aattelin täältä kysyä että onko jollain ilmestyny outoihin paikkoihin näppylöitä/finnejä alkuraskaudessa? Mulla on (olevinaan) oireita jos jonkinmoisia mutta yks mikä on ihan uus ilmiö, on noi näpyt olkapäissä?! Ei ole ikinä ennen meinaan ollut... Mut kiva jos joku viitteis vastata että mitä ihmettä tämäkin nyt taas on...
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Manuliina:
Ihan vaan sellasta aattelin täältä kysyä että onko jollain ilmestyny outoihin paikkoihin näppylöitä/finnejä alkuraskaudessa? Mulla on (olevinaan) oireita jos jonkinmoisia mutta yks mikä on ihan uus ilmiö, on noi näpyt olkapäissä?! Ei ole ikinä ennen meinaan ollut... Mut kiva jos joku viitteis vastata että mitä ihmettä tämäkin nyt taas on...
:headwall:
Mulla oli raskausaikana epätavallisissa paikoissa näppyjä, joskus isojakin. Enimmäkseen kuitenkin pysytteli samoilla alueilla kun teininä aknen oireillessa enemmän. Nyt onkin sitten pco:n aiheuttamana milloin missäkin ja aina tuskastuttamassa. :headwall: Toivottavasti ruokavaliolla saa senkin oireen kuriin, kun ei tämän ikäisenä ole kiva peitellä teini-ihoa. :/

Yhteistyössä