Moi!
Täällä olisi kanssa yksi kuumeilija. Olen 22 ja meillä on 2-vuotias tyttö. Tohon yhteen ketjuun kirjoittelinkin että alkaa olla puoli vuotta pillerien lopetuksesta eikä menkkoja ole kuulunut. :|
Negoja olen vaan saanut ja kokenut pettymyksiä pettymyksien perään. No, mulla on ensi keskiviikolle gynelle aika varattuna että saisin lääkityksen jolla saisi nuo menkat alkamaan.
Esikoinen sai alkunsa aika nopeasti. Lopetin toukokuussa 2007 pillerit ja heinäkuussa olin jo raskaana.
Kuitenkin tein silloin apteekin raskaustestin päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa eikä se näyttänyt mitään. Sitten alkoi kaiken maailman oireita tulla ja kun olin viikolla 7 tein uuden testin ja vahvaa viivaa näytti!
Olin tosi yllättynyt, koska en odottanut tulevani raskaaksi niin pian, varsinkin kun silloinkin oli kierto sekaisin.. Ja koska muutenkin aina ollut epäsäännöllinen kierto.
Kyllä tässä alkaa jo paineita tulemaan kun puoli vuotta yritetty eikä mitään mutta johtuu varmaan siitä kun ei ole menkkoja tullut pillereiden lopetuksen vuoksi. Mulla meni synnytyksestäkin 5kk ennenkuin tuli ekat menkat että kyllä se kestää keholla aikaa tasoittumaan.
Nytkin on ollut kamalan kipeät rinnat ja menkkamaisia kipuja, ja tein pari päivää sitten testin mutta yllätys, yllätys: negahan se oli. :kieh: Jospa sieltä olisi vaikka kuukautiset tulossa tai sitten ne vehkeet tuolla heräämässä.
Välillä sitä varmaan kuvitteleekin oireet, koska haluaa lasta niin kovasti. Sitten yrittää aina muistella, että kuinka kipeät ne tissit oli ekassa alkuraskaudessa, mutta en meinaa muistaa.
Välillä haluaisi heittää jo kirveen kaivoon, mutta varmaan helpottaisi asiaa jos saisi ne kuukautiset alkamaan.