miss_piggy
Hyvä se on noin ajatella, mutta kun ei se vaan mene noin. On erilaisia sairauksia jotka vaikeuttaa raskautumista, kuten esim. minulla pco. Luomusti raskautuminen voi olla jopa mahdotonta.Musta tuntuu, että kun lasta tekemällä tehdään, niin se on vaikeaa...Tyyliin ovistikku kädessä "raskaudutaan". Mun neuvo lapsia haluaville on: Elä, harrasta villiä seksiä, rakastele, nauti. Mä en ainakaan ikinä ikinä unohda niitä hetkiä, jolloin tämä raskaus on saanut alkunsa
Etenkin kun ovulaatiosta ei ole varmuutta, on pakko tikuttaa ovulaatiota tai ainakin yrittää. Ja pco:han voi antaa vääriä ovistuloksiakin.
Täällä on yritystä takana kohta jo vuosi, ja ikää kohta jo 32v, joten en voi ikuisesti odotella ja "nauttia" kun biologinen kello tikittää. Jatkohoidot kutsuvat, ja itse meinaan tikutella ovista ja syödä lääkkeitä ja käydä hoidoissa vaikka maailman tappiin asti jos se auttaa tulemaan raskaaksi.
2-kymppisenä sitä nyt voi laukoa typeriä juttuja suustaan, mutta en kuitenkaan ymmärrä sitä, että jos on itselle käynyt "vahinko", niin on varaa arvostella niitä jotka "tekemällä tekee" lasta.
Täällä on parisuhdettakin takana jo useampi vuosi, joten tää on vähän eri juttu kuin että jos kortsu puhkeaa jonkun parin kuukauden tuttavuuden kanssa.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: