H
"hei"
Vieras
Kuinka hyvin teidän lapset osaavat pitää huolta koulutavaroista, läksyistä? Mulle alkaa nyt tulla stressi tästä koulusta. Opettaja tuntuu olevan aika tarkka kaikesta, minusta aika paljon vaatii lapsilta muistamista jo tässä vaiheessa. Esim. lelupäivästä ei ollut reissarissa. Oletetaan että lapset itse muistavat. No ei muistanut meidän poika. POikamme on herkkä. Esiluokka meni koulumaailmaan tutustuessa, usein itkeskeli aamusin ettei halua kouluun. Ekaluokka on mennyt tosi hyvin, on mennyt mielellään kouluun ja opettajan mukaan menee hyvin. Ainut on ettei aina muista huolehtia läksyistä ja tavaroista. MInusta se on ihan normaalia noin pieneltä. Koitan vanhempana aina muistuttaa näistä asioista poikaa ja tänään vein lelun kouluun koska oli unohtanut sen ettei tarvitse olla ilman lelua 2 tuntia kun muut leikkivät. Opettaja sanoi ettei olisi itse vienyt minun asemassani vaan pojan pitää alkaa itse huolehtia asioista. Pojallakin on selvästi pelko että unohtaa ja opettaja suuttuu. Ei siis tee sitä tahallaan. Minusta opettaja on hieman kohtuuton vaatiessaan ekaluokkalaisilta noin paljon muistamista. Mitä mieltä olette?