2026 pulinat. Tervetuloa kaikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -roosaruusa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekkönäkätiiä, Suomen olevan paras paikka suomalaisille. Tännehän on aikanaan muuttaneet sellaiset ihmiset jotka on halunneet pois ruuhkasta. Ihmisväljyys on suomalaisten geeneissä, sitä ei sovi kieltäminen.

No ois se paras jos talvella ois valoisampaa. Eikä ois loskaa tai liukasta.

Oon suunnitellit talvipuutarhaa missä voisi olla pieni kuntosali. Kuntofillari ainakin. Ja poreallas ja paljon, paljon valoja. Tuoksuvia kukkia ja iso ikkuna naapurin pellolle, sinne missä kettu metsästää myyriä hauskasti hypähdellen ja hirvi kävelee kevätaamuisin vasoineen tirpa höyryten.

Oon suunnitellit talvipuutarhaa missä voisi olla pieni kuntosali. Kuntofillari ainakin. Ja poreallas ja paljon, paljon valoja. Tuoksuvia kukkia ja iso ikkuna naapurin pellolle, sinne missä kettu metsästää myyriä hauskasti hypähdellen ja hirvi kävelee kevätaamuisin vasoineen tirpa höyryten.
Valon määrän vaihteluhan vuodenaikojen mukaan on hieno asia. Vuorokautisen valon määrän vaihtelukin on hieno asia, kuten yötön yö ja kaamoksen sininen hämy.

Mutqu ei oo valosampaa ja on loskaa ja jäätä ja liukasta. Miks aikuinen ihminen moittii asioita joille nyt ei vaan voi Suomessa mitään
Tenavasta asti oot kyllä sen tiennyt
Sun pitää nyt vaan muuttaa sinne jonnekin eteläiseen Portugaliin tai Espanjaan jos ei nuo saaret maistu pitkän päälle?

Yhteistyössä