Pyydän anteeksi, seuraa panikointivalitusjuttua:
Mulle soitettiin klinikalta, et kaikki hyvin, mut jos kuitenkin ois siirto vasta huomenna. Siel on yks hyvä, ja yks 5-soluinen ja yks 2-soluinen (en ymmärrä näistä..) ja ne mietti et jos ois siirretty kuitenkin kaks. Mä nyt menin paniikkiin, ku oon sellanen, et pitää tietää ajoissa kaikki ja muutokseen totuuminen vie aikansa. selitin jotain, et "mul on jo lippu tälle päiväl" Hei haloo! joku junalippu nyt täs onkin niin tärkee!! Siis halusinkin, et siirretään kaks. No, kuitenkin oon menos tänään, ku ehkä ne kaks voidaan pakastaa, ja nyt siirretään vaan yks. Mut mitä jos ei voidakaan pakastaa ja ois siirretty kaks huomen (en tiä kunnei tänään, eikä se huomennakaan ois ollu selkeetä, ehkä yks sillonki) ni sit ne vaan menee roskiin! Ja se on sit mun vika, ku aloin panikoimaan jostain muutoksista. Sanoin kyl ku soitti uudestaan, et voin huomennakin tulla, jos se on parempi, mut kuitenki päätettii, et oon menos tänään. Soitin miehelle, ja se sano "pitää sun olla valmiina muutoksiin, teet niin kuin sieltä sanotaan". Tää vaan lisäs mun paniikkia, kun nyt sekin sit varmaan syyttää mua, jos menee pieleen. Mä en pysty ajatteleen. Miksei se sanonu sielt klinikalt heti, et "ei tehdä tänään, tehdään huomenna". Ei ois tarvinnu kysellä multa, et mitä mieltä mä oon. Mitä mieltä muka osaan olla, ku ei oo ennen siirretty mitään! Ja miks nyt kuitenki menen tänään. argh. Kivan itkusen näkösenä nyt sit lähen, voi kivakiva. :stick:
Ja nyt pitää jo lähtee sin junaan, ku se 20e täs monen tonnin jutussa nyt onkin niin hirveen väliä :headwall:
Siis voihan kaikki mennä hyvin, en mä sitä sano. Ärsyttää, ku oon ite niin mäntti. Mut kiitti ku saan panikoida täällä :hug: Helpottaa kummasti. Voi jo ajatella, et kyl se sujuu, yhdestäkin voi tulla raskaaksi. Monet tulee. Miksen siis minäkin.