Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***


Tuuli1976........ 1.IVF.............. elo kuu
Dreamer74...... 1.IVF............... loppu kesä
Talvitaika......... 1.IVF............... elokuu (puntio vko 36)
83yrittäjä......... 1.IVF............ syys-/lokakuu
Moto76.............1.IVF............ elo-syyskuu
Kiena............... 1. IVF.............. elokuu
elohopea.......... 1.IVF / 1.PAS... elokuu
Sartsa00.......... 3.ICSI................ .?????
Kevätkello..... .. 2.ivf................. syksy
Pollyanna......... 2.IVF................ syksy
Mimosa2011.... 2.IVF................. syksy
Miranda-81...... 2icsi.............. heinä-elokuu
Ellenni............. 1.IVF1.PAS........ elokuu
Sol................. 2.ICSI.............. heinä-elokuu
mariq............. 2.IVF.1PAS........ elokuu
pepponen........ 2.ICSI............... syksy
Jensar............. 2.IVF???............ syksy??
Miles............... 2. ICSI .......... syyskuu
Tretyttö............?.................. .......?


*** PIINAILIJAT ***
Nimi.............Hoito...............Alk io(t)...........PP...........Testipäiv? ?


***PLUSSANNEET***....................... ......................LA:heart:
Marilis..........yllätys luomuplussa........toukokuu
Toiveissa.........1.ICSI................ .kesäkuu.............
Heidari...........1. IVF/1. PAS.......kesäkuu..............
Sinirusko.........1.IVF................. .kesäkuu.............20.2.2012
Sharona...........IVF................... .heinäkuu.............
Millie73.............1.icsi............. ....heinäkuu.............
lallaa77..............IVF............... ....heinäkuu
hattivattinen.......1.IVF............... ..heinäkuu
 
***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***


Tuuli1976........ 1.IVF.............. elo kuu
Dreamer74...... 1.IVF............... loppu kesä
Talvitaika......... 1.IVF............... elokuu (puntio vko 36)
83yrittäjä......... 1.IVF............ syys-/lokakuu
Moto76.............1.IVF............ elo-syyskuu
Kiena............... 1. IVF.............. elokuu
elohopea.......... 1.IVF / 1.PAS... elokuu
Sartsa00.......... 3.ICSI................ .?????
Kevätkello..... .. 2.ivf................. syksy
Pollyanna......... 2.IVF................ syksy
Mimosa2011.... 2.IVF................. syksy
Miranda-81...... 2.hoito/1icsi..... heinä-elokuu
Ellenni............. 1.IVF1.PAS........ elokuu
Sol................. 2.ICSI.............. heinä-elokuu
mariq............. 2.IVF.1PAS........ elokuu
pepponen........ 2.ICSI............... syksy
Jensar............. 2.IVF???............ syksy??
Miles............... 2. ICSI .......... syyskuu
Tretyttö............?.................. .......?


*** PIINAILIJAT ***
Nimi.............Hoito...............Alk io(t)...........PP...........Testipäiv? ?


***PLUSSANNEET***....................... ......................LA:heart:
Marilis..........yllätys luomuplussa........toukokuu
Toiveissa.........1.ICSI................ .kesäkuu.............
Heidari...........1. IVF/1. PAS.......kesäkuu..............
Sinirusko.........1.IVF................. .kesäkuu.............20.2.2012
Sharona...........IVF................... .heinäkuu.............
Millie73.............1.icsi............. ....heinäkuu.............
lallaa77..............IVF............... ....heinäkuu
hattivattinen.......1.IVF............... ..heinäkuu[/QUOTE]
 
Varhaiset huomenet :) Mukava, kun olette päivittäneet listaa, hienolta näyttää!

Mitenköhän sulla Sol on sujunut, pääsitkö kontrolliultraan? Toivottavasti siellä on kaikki hyvin! Muillekin hoitoja aloitteleville suurensuuret tsemppihalaukset, siitä se sitten lähtee ja uskon, että plussapuhuri jatkuu ja yltyy syksyä kohden! :)

ON:Kun toiset valittaa tolkutonta väsymystä raskausoireena, niin täällä kärsitään kyllä ihan päinvastaisesta eli unettomuudesta. Illalla ei uni meinaa tulla millään ja koko yö on tosi katkonaista, sitten klo 5-6 paikkeilla ei unta enää riitä : / Päivällä väsymys onkin sitten taattu. Nyt olen onneksi vielä lomalla, mutta mitähän tästä tulee sitten, kun työt taas alkaa, vähän vaikea nukkua päikkäreitä toimistossa... Kävimme myös lääkärissä, kun halusin tarkistaa hyperin tilanteen. Turvotus ei juurikaan ole laskenut, mutta mahan kivistys on helpottanut. Hyviä uutisia saatiin eli hyperi on selvästi helpottanut, kun olen juonut mahdottomasti ja lepäillyt nyt muutaman päivän. Muutenkin uutiset tässä vaiheessa olivat lupaavat, kun verikokeen hcg-arvo oli reippaasti yli 2000 ja ultrassa näkyi pieni musta aukko ja pyörylä eli ainakin oikeassa paikassa on. Pari viikkoa pitää vielä piinailla varsinaiseen varhaisultraan...

Nyt toivotan helteistä viikon jatkoa itse kullekin ja koitan tavoittaa vielä nukkumatin, kovasti tsemppiä naiset!
 
Ai niin, Sharonan kuulumisia olen kaipaillut - oletkohan vetäytynyt täysin takavasemmalle? Toivottavasti kaikki on hyvin ja eikös teillä ole ihan pian varhaisultra? Pidän niin peukkuja, että saatte sieltä hyviä uutisia :)

t. Hattivattinen + pyörylä 5+5
 
Pitkästä aikaan ajattelin kirjoitella, olen kuitenkin lukenut kuulumisia päivittäin. Itsellä, kun ei ole mitään päivitettävää niin ei tule kirjoiteltua. Havahduin eilen, että ensi viikolla voin ja saan soittaa klinikalle ja sopia jälkitarkastuksen laparoskopiasta ja sopia ivf:än aloituksen, leikkaavan lääkärin mukaan vielä olisi kolme viikkoa e-pillereitä ja sitten vaan hoitoihin, elikkä aloitus menee varmaankin elokuun lopulle. Nyt vain toivon, että kaikki on munasarjoissa ok, ettei esteitä ole.
Kuinka monta ultraa teille on tehty yleensä hoidon aikana? Ja onko lääkitystä muutettu?
Hattivattinen ja muut suuret onnittelut plussasta :) On tosiaan hieno lukea teidän onnistumisianne, koska se antaa toivoa meille muillekkin! Ja kiva, että käytte täällä tsemppailemassa meitä muita :)
Miles tiedän, kun ajatukset pyörivät, toivottavasti pystyt aina välillä unohtamaan hoidon odotuksen. Mulla ainakin on tehnyt tosi hyvää, kun leikkauksen jälkeen sanottiin, että kuusi viikkoa e-pillereitä ja sitten hoitoihin. Olen vain huomannut, että ihan hermo lepää, kun on tiennyt ettei voi edes tulla raskaaksi, mutta samalla on ollut tieto että elokuun lopussa alkaa hoito. Itselläni meinasi jo ihan räjähtää pää, kun koko ajan vaan odotin ja odotin koska pääsee. Tämä on niin hermoja raastavaa aina välillä. Ei muuta kuin tsemppiä sulle :)
Vauva haaveissa pysy porukassa vaan, kaikilla meillä on kuitenkin sama päämäärä, ei kai sillä hoitotavalla ole niin väliä :)
Sol tsemppiä piikittelyihin ja käy päivittämässä tilannetta miten kävi.
 
Oon nyt tylsä ja kerron vain omia kuulumisia. On niin kurja olo näistä hoidoista. Vetää mielen tosi matalaksi ja usko jälleen nolla onnistumiseen. Eilen olin 0-ultrassa tai sen piti olla sellainen mutta kun kuukautiset eivät ole vielä alkaneet niin eipä tehtykään tuota ultraa, vastaanotolla kyllä olin. Sain uuden ajan ensi maanantaille. Menkkojen pitäisi kyllä alkaa tällä viikolla kun Primolutit oli käytössä mutta ei kyllä merkin merkkiäkään niistä. Pelkään etteivät ole maanantaiksikaan alkaneet. Pitääkö mun tosiaan käydä siellä vastaanotolla maanantainakin turhaan ja maksaa siitä vielä... siis jollei menkkoja ole kuulunut. Hoito siirtyy nyt ainakin viikolla. Tosi huonoon paikkaan osuu tuo punktio tuolloin kun mies on aloittamassa uudessa työpaikassa juuri silloin. Tiiäettekö voiko punktiosta kotiutua ilman saattajaa? Joudun lapsen vahdinkin palkkaamaan jostain lastenhoitofirmasta kun ei mies voi tuolloin olla poissa töistä ja meillä ei täällä oikein sellaisia ihmisiä jotka voisivat auttaa tai joille kertoisin mihin menen. Vielä pahempaa on jos hoito siirtyy enempi kun aloitan työt itse hoitovapaan jälkeen vkolla 35 ja en heti ekalla työviikolla olisi millään poissa. :/ Suunnitelmat olivat alunperin että saadaan hoito tehtyä ennen töihinpaluuta ja toivon että vielä onnistuukin mutta pelko muusta on kyllä mukana. Anteeksi vuodatukseni!
 
En osaa vastata ihan tuon punktion osalta, kun ei ole kokemusta (toivottavasti joku osaa), mutta hoitajana voin sanoa, ettei voimakkaan kipulääkkeen ja rauhoittavan jälkeen kyllä yksin saa lähteä. Vähintään pitää taksikuski olla saattajana ja kotona joku. Sun oman turvallisuuden takia tuosta ei kannata joustaa.
 
^ Puhut kyllä asiaa! Olisi pitänyt itsekin moinen hoksata kun hoitaja myös olen. Jotenkin sitä vain katsoo asiaa omalta kohdalta eri tavalla. :ashamed: Pitää yrittää saada asiat lutviutumaan parhaalla mahdollisella tavalla.
 
Pitkästä aikaa tulin tännekin kurkkaamaan ja olipa mukavaa, että oli hyviäkin uutisia eli onnea hurjasti Millie73 ja Hattivattinen!!! :heart: Hienoa, että saadaan välillä plussia niin saadaan me muutkin lisää uskoa tähän touhuun!
Moto76, ultrien määrä riippuu varmaan vasteesta eli miten rakkuloita alkaa kehittyä. Mulla tais olla kolme, kun kasvu oli hitaanlaista ja annosta piti muuttaa, mutta jos menee tasaisemmin niin lääkäri osaa ennustaa tilanteen vähemmilläkin ultrauksilla.

Mä ehdottaisin edelleen, että joku päivittäis tuota listaa niin voisi olla helpompaa ja pysyisi tiedot paremmin ajantasalla eikä tulisi niin monta listaa peräkkäin, ja päivittäjäähän voi vaikka vaihtaa joka kuukausi, mutta ei sinänsä väliä... Lista kuitenkin on hyvä, kun siitä näkee aina tilanteen ja saa kiinni, jos on ollut vähän aikaa poissakin =)

Muoks: Niin piti vielä kysellä Sol sinun tilannettasi: mitä ne sanoi sulle? Toivottavasti pistelyt sujuu aikataulussa ja munikset kasvaa hyvin!
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, Sharonan kuulumisia olen kaipaillut - oletkohan vetäytynyt täysin takavasemmalle? Toivottavasti kaikki on hyvin ja eikös teillä ole ihan pian varhaisultra? Pidän niin peukkuja, että saatte sieltä hyviä uutisia :)

t. Hattivattinen + pyörylä 5+5
Hellurei :)

Olen ollut muilla mailla.. hehehe. Meilla on ihan ikioma foorumi, perustettiin tyttojen reilut vuosi sitten kun oltiin taalla hopotelty saman porukan kanssa kuumeilupuolella jo reilu vuosi vai kaksi. Siella tulee hopoteltya paivittain :D

Tanne kuuluu siis hyvaa, piiperon kanssa jo 6+2 yhteiselamaa ;)

Mina kavin myos jo 5+0 ultrassa, kun halusin tarkistuttaa hyperin tilanteen, on meinaan jo aitiysfarkut kaytossa!!
Siella se nakyi, musta-aukko ihan oikeassa paikassa :heart:
Saatiin kuvakin muistoksi, hihi.
Ihanaa, nyt meilla on kuva alkiosta 3 paivaa vanhana solumyttyna ja 3 viikkoa vanhana mustana-aukkona :heart::heart:

Mulla on myos hyperin aiheuttama tukala olo vahan helpottanut, mutta maha on edelleen rantapallo, eika varmaan laskekaan ennen kuin vaihtuu vauvamasuun, nain olen monilta hyperin kokeneilta kuullut.

Jepulis, seuraava ultra on ensi tiistaina, silloin on 7+0 ja toivottavasti nahdaan piiperon syke!

Vielakin on tosi epatodellinen olo! En millaan voi uskoa, etta kolmen vuoden yritys on tiensa paansa.. =)

Onnea viela kaikille plussaneille ja kovasti tsemppia kaikille hoitoja lapikayville ja suunnitteleville! :hug::flower:
 
Sol
miles tsemppiä syksyn hoitoon, ehkä on ihan kivakin välillä levähtää :) Vaikka onhan se odottaminen rankkaa, otat vaan iisisti nyt.

Vauva haaveissa Onneks on olo helpottanut. Uskot nyt vaan niiden clomien voimaan, ehkä tärppää niilläkin, tai jopa ennen :p

hattivattinen Onpa ihanaa, että löytyi se pyörylä oikeasta paikasta. Onnea varhaisultraan!

Moto76 Hienoa, että pääset aloittamaan hoidot! Toivotaan todella, että kaikki näyttäisi hyvältä :) Mulla oli ekassa hoidossa 1 ultra, ja se hoitohan loppui siihen, kun löytyi se kysta. Tokassa oli eka kontrolli kystasta, sit se 4 päivän piikityksen jälkeinen, jolloin lisättiin lääkitystä, ja sit olikin punktio. Nyt mulla oli 4.piikityspäivän jälkeen ja huomenna ois taas. Eli 1-2 ultraa.

miranda-81 Voi kurja :( Toivottavasti alkaa ne menkat, et saatte alotettua hoidon. Tää on just niin tätä, kun tarvii kaiken lisäks töistäkin stressata.

Kevätkello Mun mielestä myös voitaisiin sopia, kuka päivittää listaa milloinkin. Sitä ei tosin silloin halua päivittää, jos itellä on menny hoidot mönkään tms. Eli sit tarttis jonkun muun astua puikkoihin. Voisin muuten luvata jo päivittämisen, mutta mulla on kuitenkin vielä edessä huominen ultra ja ens viikon mahdollinen punktio ja ehkäehkäehkä siirto, et en uskalla..

Sharona Kiva kuulla, että kaikki on hyvin =) lukuunottamatta se hyperi. Mut onneks on ne äitiysfarkut :D

ON Mulla oli se ultra tiistaina, ei ollu yhtään edes 10mm follikkelia, mut molemmil puolil oli 3 yli 7mm (isoin jotain 9,7mm) ja lisäksi pienempiä. Onko muilla ollut noin vähän kasvaneita vai vaan isompia??? Lääkitys jatkui samana, eli fostimon 150iu ja menopur 75iu, eilen mukaan tuli cetrotide, et jarrutellaan. Huomenna meen taas ultraan, klinikalle, ku täällä ei ollu aikoja mihinkään. No, saapahan heti kuulla lääkäriltä suoraan, et miten edetään. Jos nyt hyvin menee, niin ti ois punktio (tai jopa jo ma) ja mahdollinen siirto loppuviikosta. Aika lailla jännittää jo huominen, saati sit punktio tai jos oikeesti pääsis siirtoon!! Käskin just miehen viilennellä palleja, ehheh :kieh: Sehän se tässä varmaan se ratkaisevin tekijä on :D Mut ei voi koskaan tietää :p
 
Ensinnäkin pakko tulla heti hehkuttamaan tänne eli sieltä ne menkat ovat alkamassa!!! Jesss!!! Onneksi eivät enempää pitkittäneet tuloaan... Ihmeellistä kun kerrankin on iloinen tuosta punaisesta vieraasta. =)

minustakin olisi hyvä jos yksi henkilö päivittäisi aina listaa jottei moneen kertaan tule, mutta kuka olisi halukas siihen puuhaan ryhtyä. ;)

Sharona: Kiva kuulla kuulumisiasi! Hienoa, että kaikki on näyttänyt ultrassa hyvältä ja pikkuinen on oikeassa paikassa.

sol: Oliko sulla se eka ultra pistosten jälkeen? Mulla oli viimeksi siinä ultrassa isoimmat 5mm. Toisessakin ultrassa isoimmat olivat vasta 9 ja 10mm. Lopulta punktoitiin 11 ja niistä 4 kypsää, mutta vain 1 hedelmöittyi ja sekään ei kehittynyt siirto kelpoiseksi.
 
Tähän jää koukkuun, nimittäin palstan lukemiseen. :D Päivittäin täällä tulee käytyä ja luettua muiden kuulumisia. Omalla kohdalla juuri mitään kuulumisia ei ole, joten ei ole tullut kirjoiteltua. Meillä siis takana 1. ICSI kesäkuussa, 2 alkiota siirrettiin - tulos negatiivinen. Mitään ei jäänyt pakkaseen, kun vain 2 munasolua hedelmöittyi ja moelmmat siirrettiin.

Julkisella olemme hoidossa ja meitä muistettiin kirjeellä, jossa kerrottiin seuraavan hoidon olevan suunnitelmissa viikolle 41 (huom. päivittäjälle tiedoksi). Eipä tässä muuta voi tehdä, kuin odotella lokakuuta. Meidän kohdalla luomuplussa ei lääkärien mukaan ole mahdollista, miehellä lähes siittiötön tilanne. :(
 
Kiitos tsempeistä! :hug: Koitan pysyä luottavaisin mielin ja positiivisella asenteella clomien suhteen. Ens maanantaina päästään taas pikkuriikkinen askel eteenpäin, kun alotan viikon kuurin terolutteja ja sit toivotaan kovasti, et menkat alkais ja sais alottaa kp 5 clomit. :) Ens viikolla myös miehen simpat joutuu kovaan syyniin ja selviää, onks sillä rintamalla kaikki ok. Uskoisin, et on, mut hyvähän ne on tutkia.

Kiva oli taas kuulla Sharonan ja hattivattisen raskauskuulumiset. Siellä ne pikkaset nyt kovaa vauhtia kasvaa ja voimistuu. :rolleyes:

Moto76: Toivottavasti jälkitarkastus menee hyvin ja saat luvan hoitojen jatkamiseen! Tosi nopeesti on kyl aika menny. Muistan hyvin, kun vastahan sä jouduit siihen laparoskopiaan ja nyt oot jo voiton puolella siitäkin ja uudet hoidot voi kohta alkaa! :) Niin se aika rientää, ainakin näin kesällä.. :whistle:

Sol: Mun korvaan toi ekan ultran munistilanne kuulostaa ihan hyvältä. Viel on hyvin aikaa kasvatella niitä! :)

miranda-81: JIIHAA! :D :flower: siis noitten menkkojen johdosta. ;) Koht puolii pääset ilmeisesti jo piikittelemään. Tsempitykset siihen!
 
Sol
miranda-81 Okei, saa ajotettua sitten paremmin. Hyvä, et saat aloitettua kuitenkin jo ensi viikolla :)

pepponen Tähän tosiaan jää koukkuun! Sillon, kun itellä ei oo hoitoja just menossa, niin kuitenkin haluaa lukea muiden juttuja ja eläytyy niihin, hyvässä ja pahassa. Vaikka ei aina jaksaisi kommentoidakaan. Ja sitten kun on nää hoidot meneillään, niin sit sitä vasta lukeekin useita kertoja päivässä, jos joku olisi jotain kirjoittanut :D Onnea lokakuun hoitoihin! Se koittaa nopeammin ku uskotkaan, ja nyt ainakin on tieto, millon ois seuraava hoito. Eli voi relata eikä tarvi stressata, et millonmillonmillon.

Vauva haaveissa Kiitos, kyllä se tilanne ihan hyvältä tänään näyttikin :) Kiva, että teillä etenee myös, toivotaan, et kaikki ois kohdillaan.

ON Niin olin tosiaan ultrassa, voitais saada yli 10 munasolua, lääkäri sano et mahdollisesti jopa 15!!! :rolleyes: Tiistaina on punktio, ja sitten loppuviikosta mahdollinen siirto. Jee!!! =)
 
Sol
4.8.2011

***Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä***


Tuuli1976........ 1.IVF.............. elo kuu
Dreamer74...... 1.IVF............... syyskuu
Talvitaika......... 1.IVF............... elokuu (puntio vko 36)
83yrittäjä......... 1.IVF............ syys-/lokakuu
Moto76.............1.IVF............ elo-syyskuu
Kiena............... 1. IVF.............. elokuu
elohopea.......... 1.IVF / 1.PAS... elokuu
Sartsa00.......... 3.ICSI................ .?????
Kevätkello..... .. 2.ivf................. syksy
Pollyanna......... 2.IVF................ syksy
Mimosa2011.... 2.IVF................. syksy
Miranda-81...... 2.hoito/1icsi..... heinä-elokuu
Ellenni............. 1.IVF1.PAS........ elokuu
mariq............. 2.IVF.1PAS........ elokuu
pepponen........ 2.ICSI............... viikko 41
Jensar............. 2.IVF???............ syksy??
Miles............... 2. ICSI .......... syyskuu
Tretyttö............?.................. .......?


*** PIINAILIJAT ***:hug:
Nimi.............Hoito...............Alk io(t)...........PP...........Testipäivä
Sol...............2ICSI................2...................0.............16.8./18.8.

***PLUSSANNEET***....................... ......................LA:heart:
Marilis..........yllätys luomuplussa........toukokuu
Toiveissa.........1.ICSI................ .kesäkuu.............
Heidari...........1. IVF/1. PAS.......kesäkuu..............
Sinirusko.........1.IVF................. .kesäkuu.............20.2.2012
Sharona...........IVF................... .heinäkuu.............
Millie73.............1.icsi............. ....heinäkuu.............
lallaa77..............IVF............... ....heinäkuu
hattivattinen.......1.IVF............... ..heinäkuu
 
Viimeksi muokattu:
Sol, tosi hieno juttu! Kuulostaa tosi hyvältä solu määrältä! Ja kiva jos vaikka sinä näin alkuun päivittäisit tuota listaa. Ilmoitat sitten kun et enää jaksa niin joku muu voi jatkaa. =)

Pepponen, luulenpa että meitä koukkuun jääneitä on aikas monta :D
 
Moi kaikille.

Yritin äkkiä selailla teidän kuulumiset, hyväähän tänne kuuluu. Plussanneita on monta, hurjasti onnea kaikille! Täällä menossa rv 10 + 4. Alkuraskaus on sujunut kohtalaisesti. Väsymystä ja huonoa oloa on ollut vaikka muille jakaa. Mut ei valiteta! Vuotoa oli tuonne rv 8 asti, välillä ruskehtavaa ja välillä vähän runsaampaa veristä vuotoa. Ja ajattelimme että toinen on varmasti mennyt kesken, mutta ultrassa molemmilla alkioilla olikin asiat hyvin, vuoto tuli kohdunkaulasta, syytä siihen ei tiedetty. Käskivät vaan mennä heti synnytyksen jälkeen papaan. Toinen alkioista on hieman pienempi kuin toinen ja sitä pitää seurata tarkkaan, et jaksaako se kehittyä normaalisti. Parin viikon päästä on ultra, toivotaan, että kaikki on hyvin.

Eipä tässä muuta kuin hyvää kesän jatkoi kaikille ja tsemppiä teille hoitoihin, älkää menettäkö toivoanne! Pidän teille kovasti peukkuja, jotta onnistuisitte hoidoissa.

Heidari ja 2 masuasukkia
 
Sharona: hienoa, että kaikki on hyvin! :) Tuuhan sitten tiistaina kertomaan ultrakuulumiset. Me joudutaan piinailemaan varhaisultraan vielä viikko - mikäli päästään sinne asti, niin sit ois menossa 7+3, toivottavasti saataisiin sieltä hyviä uutisia. Mulla hyperi helpottanut aika lailla kokonaan, mutta tää mahan turvotus sen sijaan ei... Nyt se on painottunut alavatsaan, mutta esim syömisen jälkeen ja iltaa kohti se on aika lailla rantapallon oloinen. Mua alkoi jo ahdistaa ihan suunnattomasti, että jos se ei laske ollenkaan :O Tarkoitus olisi kuitenkin pitää tämä salaisuus vielä pitkään salaisuutena, mikäli asiat etenevät toivotulla tavalla.

Mahtavia kuulumisia oli Solilla kontrolliultrasta! Täällä ollaan hengessä mukana tiistaita varten, kaikki menee varmasti hyvin :) Sitten toivotaan teille vaan mahtisaalista!

Miranda-81llakin hienoja kuulumisia, mahtavaa että asiat lähtevät nyt etenemään! Iso peukku täältä!

Olipa kiva Heidari, että kävit kertomassa kuulumisia :) Toivotan sulle hurjasti tsemppiä ja onnellista odotusta, toivottavasti teidän pikkuisilla on kaikki hyvin seuraavassa ultrassa. Ja toivotaan, että väsymys ja paha olo alkaisivat pikkuhiljaa helpottaa.

Vauva haaveissa: tsemppiä terojen aloitukseen, siitä se sitten lähtee. Mä toivon niin, että clomit toisi teille sen toivotun tuloksen ja että rankempia hoitoja ei tarvittaisi ollenkaan :)

Motoe76lle tsempit jälkitarkastukseen, toivottavasti kuulumiset sieltä on hyvät!

ON: Täällä jatketaan lomailua ja hiljennytään viikoksi odottelemaan varhaisultraa... Aurinkoista alkavaa elokuuta kaikille, plussatuulet puhaltakoon!
 
Hei kaikille!
Minäkin olen vielä "olemassa".... :)
Suomen loma on lomailtu ja takaisin töissä...

Meillä alkaa syyskuussa eka IVF, en tiedä ihan tarkkaa aikataulua, mutta ilmeisesti mennään sen ns. pitkän kaavan mukaan, koska lääkitys pitäs alkaa 3 viikon e-pilleri kuurilla. Hassua.

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille!!! Se antaa toivoa meille muillekin. Että kyllä tällä voi onnistua...
 
Sol
Nopeesti ON Tänään oli sit punktio, 10 munasolua saatiin. Ja miehelle tehtiin biopsia, toivutaan nyt kotona molemmat :) Vähä huono olo ja väsyttää |O mut kyl se tästä. Ainakin ihan hyvin meni, joten toivotaan iloisia uutisia huomenna, kun klinikalta soittavat. Jos niin hienosti menee, niin torstaina olisi siirto!!! Ois kyllä tosi ihanaa! :heart:
 

Yhteistyössä