Voi
Mariq ,:hug:toivottavasti kaikki on hyvin. Minulle on tullut tippa linssiin monta kertaa sinun kokemuksia lukiessa. Miten elämä on niin epäoikeudenmukaista, että heroiiniäidit ja sun muut alkoholisit saa lapsia noin vaan ja toisille se on paljon vaikeampaa. Iso rutistus sinulle! Älä menetä kaikkea toivoa. Niin kauan kun toivoa ja unelmia on, on myös mahdollisuus. Minun miehen siskolle siirrettiin 2 alkiota. Se toinen meni kesken ja vuosi koko raskauden ajan, mutta toisesta kehkeytyi nyt 11-vuotias tyttönen. Tsemppiä ja jaksamista! Olet ajatuksissa.
En noista hormooneistä ennen hoitoja tiedä
Moto76, mutta täällä (Irlannissa) suositellaan ainakin 400 mcg foolihappoa kuukautta ennen IVF. alkua. Ja sitä sitten jatketaan koko raskauden ajan. Miten sinulla meni se leikkaus? Toivottavasti toivut pikaisesti.
Huh hellettä : /mikä punktio sulla oli
Sharona. Onneksi se on nyt ohi, siirto meni hyvin ja alkio on tarrasukkineen ja vauvaliiman kera sisällä muhimassa. Kuulosti aika karseelta se hakkaaminen. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pakkaseen jää alkioita siirrettäväksi. Aika kummallista, ettei ne heti voi kertoa jääkö niitä pakkaseen. Maassa maan tavalla. Meidän klinikka ei yleensä pakastele niitä ollenkaan. Sanoivät, että niitten pitää olla tosi top-yksilöitä, että pääsevät pakkaseen. Meilla kehittyi kolme blastokystään asti. Kaksi siirrettin (kai iän takia 37-vee) ja kolmatta sekä muita seurailtiin seuraavaan päivään asti. Pakkaseen sitten ei päässyt yhtään elikkä koko rumba uudestaan jos ei nyt natsaa. Tosin rahaa ei siihen meillä kyllä ole. Tällä hetkellä ensimmäiseen ICSI: iin on mennyt yksityisellä 5000 euroa ja pitäisi säästää asuntoon...
=) Ihanaa
Jensar ja
Hattivattinen, että se punktio ja siirtokin on jo takanapäin. Ja hienosthan se meni - hyvä munasolusaalis molemmilla. Tervetuloa piinailemaan
. Tosta vedenjuonnista sen verran, että en ole kyllä kahta litraa enemmän juonut päivässä. Semmosta tulee yleensäkkin litkuteltua. Mulla on tapana juoda ½ litraa ennen aamiasta, lounasta, päivällistä ja sitten ½ ltr. ennen nukkumaanmenoa. Mulle ei suositeltu mitään erityistyä määrää. Sanottiin vaan, että juo paljon vettä. Muut ohjeet oli, että ei raskasta liikuntaa, kylpemistä, sekstailua tai uintia viikkoon alkionsiirron jälkeen. Ihanaa, että tänään pääsee kylpyyn ensimmäistä kertaa pariin viikkoon. Mahtavaa Hattivattinen, että saitte siirtoon noin monta.
Miles, älä menetä toivoa! :heart:Toivottavasti se uusi verikoe on positiivinen. Nauti Suomen lomasta. Siellä on kuulemma kesä kauneimmillaan.
Elleni. Huh huh mikä munasaalis Oletpas sinä mahtava kanaemonen, kun tollasen saaliin munit. :O
ON: PP 7. Mulla on kanssa vatsa kuin puolikas ilmapallo. Lohduttavaa kuulla, etten oo ainoa. Ja tissit on kasvanut koolla ja pirun kipeät (turvotuksesta). Nukkuminen on vaikeaa.. Arggghh..Kipuja sinällään ei oo ollut. Alkioonsiirtoon mennessä oli punkiokivut kadonneet. Nyt vaan on vatsassa sellassa omituista painontunnetta. Ja oksettava olo. Luin jostain, että ne progesterooli pessarit saattaat aiheuttaa jollekkin kuvottavaa oloa :x. Minua ei ole kyllä huimannut vaikka verenpaine on yleensä aika alhainen. Kai nää sivuoireet on aina kaikilla niin yksilöllisiä. Telttavaatteet rules! Olo on kuin Mitchelinmiehellä. Vauvaunia on myös nähty täälläkin. Näin semmoista, että jätin vauvan pakkaseen ulos paleltumaan. Taitaa olla pelkoa siitä, että onko minusta äidiksi, jos se mahdollisuus tarjoutuu. Hormoonitkin hyllää ja itkuherkkyys on korkealla. Meillä on onneksi kämpän muutto tänä vkonloppuna, ettei oo nää vauva-asiat niin paljon mielessä.
Ja onnea :flower:
Heidarille raskaudesta! Tervetuloa mukaan
Kiena ja Katjuska81. Onnea kaikille tuleviin hoitoihin & tsemppiä piinailuun.