mariq: Voi hanuri..! :'( Voimia sinne!
Millie73: Toivottavast hyperi pysyy lievänä ja selviät säikähdyksellä!
Jensar: Toivon tosi kovasti, et se haamuplussa pysyis ja vaan vahvistuis! :hug: Harmi, ku ette saanu pakkasee mitää, mut jos tuo yks kyytiläinen vaik osuis ja uppois.. Toivottavast et oo saanu hyperiä tai ainakii pysyis suht aisoissa..
ON: Tänään kävin siellä Felicitaksella ensikäynnillä ja oon kyl ihan tyytyväine, vaik en nyt heti IVF:ää pääsekää. Lääkäri oli kuitenkii tosi symppis ja ammattitaitosen olonen.
Se päätti, et lähetään nyt eka Clomifeneillä liikkeelle, annostus 1 tabl/vrk. Alotin just Metforminit, joita syön elokuuhu asti, sit astuu kehiin Terolutit ja jos menkat alkaa, popsin kp 5-9 niit clomeja. No parempi tuokii, ku pelkkä odottelu.
Must otettii verikokeet, joista tuloksia voin soitella parin viikon päästä ja ukko kiikuttaa siemennesteet elokuun alussa labraan ja clomien seurantaultrassa mulle tehää se munanjohtimien aukiolotutkimus. Huh, ku tuli paljon asiaa yhellä kertaa, pää on vielkii iha pyörällä.
Noita Clomeja kokeillaa jonku aikaa ja annosta nostetaa jos ei ala vaikuttaa ja sit melko pikasee siirrytää muihi hoitoihi jos ei clomit auta. Ite en oo iha kauheen luottavaine, et näist nyt kauheesti apua ois, ku edelline gyne oli nii vahvasti sitä mieltä, ettei näist oo mulle mitää apua, mut katotaan nyt. Toiveet on kyl korkealla..
Hei muute, tuossa ku tuli asiaa nii paljo lyhyessä ajassa ja hatara pää, ni osaaks kukaa auttaa ja sanoa, et lopetanko mä sit nuo metforminit, ku alotan elokuun eka päivä terolutit vai syönkö edellee niitä noitten teroluttien rinnalla? Täytyy varmaa soittaa sinne klinikalle viel perjantain soittotuntina ja kysyä..