Pahoittelut
Sol, että teillä kävi hedelmöittymisen kanssa noin huono tuuri :|
Samoin
Pepposelle pahoittelut, ettei tärpännyt tästä hoidosta :|
Itsellä on vähän tuo sama pelko hedelmöittymisen suhteen kuin Solilla ja Jensarilla, varsinkin kun näyttää siltä, että vaste pistoksille on aika heikonlainen. Tänään olin tokassa kontrollissa ja näyttää siltä, että kummallakin puolella on vaan kaksi kunnollista kasvavaa follia eli yhteensä neljä. Toisessa munasarjassa se endometriooma on vaan niin hankalassa paikassa, että sen takaa follien punktoiminen on kuulemma vähän riskialtista ja hankalaa. Näin ollen lääkäri ehdottikin jo alustavasti, että mikäli näyttää siltä, että olisi tulossa vaan ne kaks toiselta puolelta, niin vaihdettaisiinkin hoito inseminaatioon. Joka tapauksessa annosta nostettiin nyt 100:sta 125:een, joten katsotaan vielä maanantain kontrollissa, mikä tilanne on.
Jensar - tosiaankin mennään tosi samalla aikajänteellä
Mulla punktio -mikäli sinne päästään ja päädytään- on mitä todennäköisimmin ens perjantaina. Inseminaation aikataulua en sitten tiedä, mikäli päädytäänkin siihen.
Meillä on kanssa aivan superihana lääkäri. Sinne on aina kiva mennä ja hyvillä mielin lähdetään aina pois. Tykkään, että hän on realistisen toiveita herättävä, kertoo kuitenkin faktat just sellaisina kuin ne on ja tuo kuitenkin eri vaihtoehtoja esiin niin, että niiden suhteen osaa itse hänen tuella tehdä päätöksen.
Ihanaa keskikesän juhlaa itse kullekin! Ja
tsemppiä!!!