Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Mulla on kauniit lapset ja ihanat
Laitapas ihan vauvakuvat näytille tänne, niin niistäkin voi tulla eriäviä mielipiteitä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Mulla on kauniit lapset ja ihanat
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mulle tulee tuosta mieleen BabyBorn-nukkeKyllä kasvonpiirteistä huomaa, että on syntynyt keskosena, varmasti muuttuu ulkonäkö muutamassa kuukaudessa aivan erinäköiseksi.
Niin siis millä viikolla hän onkaan syntynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mulle tulee tuosta mieleen BabyBorn-nukkeKyllä kasvonpiirteistä huomaa, että on syntynyt keskosena, varmasti muuttuu ulkonäkö muutamassa kuukaudessa aivan erinäköiseksi.
Kuukauden etuajassa. Ja painoi jotain 2300g.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mulle tulee tuosta mieleen BabyBorn-nukkeKyllä kasvonpiirteistä huomaa, että on syntynyt keskosena, varmasti muuttuu ulkonäkö muutamassa kuukaudessa aivan erinäköiseksi.
Kuukauden etuajassa. Ja painoi jotain 2300g.
Minunkin poika syntyi kuukauden etuajassa. Painoi kyllä 300 g enemmän. Ei hän näyttänyt babybornilta.Eikä kukaan sanonut häntä keskoseksi.
Minusta tuo on ihan ookoo näköinen vauva, näyttäköönkin vainb babybornilta, sillä babybornihan tunnetusti on vauvan näköinen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Kukaan voi sanoa tuota söpöks
Alkuperäinen kirjoittaja hoxxxx:tuskin meistä kukaan on nähnyt Mariakaan ilman meikkiä?? Luultavasti aivan erinäköinen kun lehtien kuvissa!
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Teillä on varmaan samanlaisia vauvoja, ei kaunista nähnytkään, ihan pulliainen, taitaa tulla raukka isään
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Teillä on varmaan samanlaisia vauvoja, ei kaunista nähnytkään, ihan pulliainen, taitaa tulla raukka isään
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Teillä on varmaan samanlaisia vauvoja, ei kaunista nähnytkään, ihan pulliainen, taitaa tulla raukka isään
Sun lasten kuvia odotellessa edelleen... Vaan jotenkin vois arvata, ettet ehkä uskalla niitä meille näyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Ei todella kaikki vauvat ole kaunita, rumiakin olen nähnyt. Onneksi omani kauniita
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Teillä on varmaan samanlaisia vauvoja, ei kaunista nähnytkään, ihan pulliainen, taitaa tulla raukka isään
Sun lasten kuvia odotellessa edelleen... Vaan jotenkin vois arvata, ettet ehkä uskalla niitä meille näyttää![]()
Ei sillä ole lapsia. Siksi se vahtaa lehdestä julkkiksia kateellisena.