R
Rukoilijasirkka
Vieras
Kyllä aikuisen täytyy olla kipeä päästään, että viitsi kommentoida jonkun julkkiksen PIENTÄ VAUVAA rumaksi. Siis todella ihmettelen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Ei todella kaikki vauvat ole kaunita, rumiakin olen nähnyt. Onneksi omani kauniita
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Mutta kun ei todella ole nätti eikä oikein hellyttävän näkönenekään.
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Mutta kun ei todella ole nätti eikä oikein hellyttävän näkönenekään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Aika mielenkiintoisen näköisiä sammakoita teilläpäin!!
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Rehellinen täytyy olla ja tunnustaa jos oma lapsi ei ole kaunis, kaikki eivät ole.
Aikoinaan oli kaksplussaassa kuvia taaperoista ja vauvoista, niissäkin monta rumaa, en olisi ilennyt laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Juu-u...
En vaan voi sille mitään, että minulle tulee heitä katsoessaan mieleen sammakko tai kilpikonna...tai liskoEnkä siis pahalla tarkoita.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Juu-u...
En vaan voi sille mitään, että minulle tulee heitä katsoessaan mieleen sammakko tai kilpikonna...tai liskoEnkä siis pahalla tarkoita.
Ei tietenkään, ihan hyvällä varmaan hekin ottaisivat kun kauniisti sanoisit että: näytätpä sammakolta, niin kuin hyvässä mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Juu-u...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Juu-u...
Ja jos joku sanoisi sulle että "aikamoinen lehmä" tms niin etkö ottaisi loukkauksena? Vaikka toinen ei-muka-pahalla-tarkoittaisikaan, vaan sanoisi vaan mielipiteensä?
Mun mielestä vaan on hiton asiatonta heittää kommenttia toisten ulkonäöstä. Kannattaa vaan siinä tapauksessa ensin kasoa peiliin ja sitten vasta miettiä onko varaa kommentoida jonkun muun pärstää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei keksi nikkiä:![]()
Minusta ihan kaunis vauva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Juu-u...
Ja jos joku sanoisi sulle että "aikamoinen lehmä" tms niin etkö ottaisi loukkauksena? Vaikka toinen ei-muka-pahalla-tarkoittaisikaan, vaan sanoisi vaan mielipiteensä?
Mun mielestä vaan on hiton asiatonta heittää kommenttia toisten ulkonäöstä. Kannattaa vaan siinä tapauksessa ensin kasoa peiliin ja sitten vasta miettiä onko varaa kommentoida jonkun muun pärstää.
Jepjep... Olen siis vissiin päin naamaa menossa tuon sammakkojutun heille sanomaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Riippukeinu:Minusta molemmat vanhemmista (siis Jani ja Mari) näyttävät sammakoilta... Vauva on ihan perusvauva, kaikki vauvat on ihania![]()
Juu-u...
Jepjep... Olen siis vissiin päin naamaa menossa tuon sammakkojutun heille sanomaan.![]()
Yhtä hyvin voisit mennä. Olethan sen tänne ihan julkiselle palstalle kirjoittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja harmittaakohan:Äiti on kaunis mutta ei isä eikä vauva. Jos mun en olisi antanut kuvata
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mulle tulee tuosta mieleen BabyBorn-nukkeKyllä kasvonpiirteistä huomaa, että on syntynyt keskosena, varmasti muuttuu ulkonäkö muutamassa kuukaudessa aivan erinäköiseksi.