desert
Minun mielipiteeni:
a) myyjä osoitti huonoa asiakaspalvelua kommentillaan.
b) myyjän tehtävä ei ole arvioida sopiiko myymälän vaatteet asiakkaalle JOS EI KYSYTÄ!
c) koko Seppälä-ketjua ei lähde boikotoimaan, itse olen aina saanut siellä TODELLA hyvää palvelua. Yleensä voin vielä kysäistä myyjän mielipidettä että sopiiko jokin vaate minulle ja aina myyjillä on ollut aikaa neuvoa ja hakea minulle vaatteita sovituskoppiin. Joskus menen ihan suoraan myyjän luo ja kerron mihin tilaisuuteen/tarkoitukseen etsin vaatetta ja annan myyjän etsiä minulle sopivia. Palvelu kuin paremmassakin putiikissa!
d) korostan vielä että ei se KOKO kauppaketjun vika ole jos yksi myyjä sanoo jotain tökeröä, mutta uskon että pisti hieman ap:ta ketuttamaan.
a) myyjä osoitti huonoa asiakaspalvelua kommentillaan.
b) myyjän tehtävä ei ole arvioida sopiiko myymälän vaatteet asiakkaalle JOS EI KYSYTÄ!
c) koko Seppälä-ketjua ei lähde boikotoimaan, itse olen aina saanut siellä TODELLA hyvää palvelua. Yleensä voin vielä kysäistä myyjän mielipidettä että sopiiko jokin vaate minulle ja aina myyjillä on ollut aikaa neuvoa ja hakea minulle vaatteita sovituskoppiin. Joskus menen ihan suoraan myyjän luo ja kerron mihin tilaisuuteen/tarkoitukseen etsin vaatetta ja annan myyjän etsiä minulle sopivia. Palvelu kuin paremmassakin putiikissa!
d) korostan vielä että ei se KOKO kauppaketjun vika ole jos yksi myyjä sanoo jotain tökeröä, mutta uskon että pisti hieman ap:ta ketuttamaan.