eilen kaupassa viereisellä kassalla seisoi muija jonko kanssa mieheni petti minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiselta:) pettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.

no luuletko etten sitä tiedä, mutta se nainen tiesi miehen olevan varattu ja siksi pidän häntä myös syyllisenä.

tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle

Alkuperäinen kirjoittaja Mietippä:
tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle

Jaa oisko mun pitänyt oikein miettiä hänen tunteitaankin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiselta:) pettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.

no luuletko etten sitä tiedä, mutta se nainen tiesi miehen olevan varattu ja siksi pidän häntä myös syyllisenä.

jaa että nainen ihan pakotti miestäsi paneskelemaan häntä.. jee.. nyt laskeudu pilvilinnasta..!! nainen on sinkku hän ei ole velvollinen tilittämään kenellekkään tekemisiään, mies taas varattu eli velvollinen olemaan uskollinen.

Ymmärsit väärin. Olisit vaan täräyttänyt menemään. Mikäs sen parempi kuin julkinen nolaaminen, jos itsellä rahkeet kestää.

jaa että nainen ihan pakotti miestäsi paneskelemaan häntä.. jee.. nyt laskeudu pilvilinnasta..!! nainen on sinkku hän ei ole velvollinen tilittämään kenellekkään tekemisiään, mies taas varattu eli velvollinen olemaan uskollinen.

sori mutta nainenkin "onnellisesti" naimisissa, ja sanoinko että pakotti ja kuule kyllä se mies on se syyllisin kaikesta, mutta nainen myös syyllinen koska kajosi varattuun mieheen tietäen asiasta.
Mut hei luulen että tän naisen kotona käytiin samanmoinen keskustelu koska naratin sen

julkinen nolaaminen on yhtäkun kunnianloukkaus, siitä voi vetää vaikka oikeuteen, kannattaa varoa mitä suustaan päästää.

Oisin kyllä nostanu hattua sulle jos olis pokkaa ihan viattoman olosesti kysyä julkisella paikalla tollasta :laugh: Olis kyllä aika siistiä jos sellasta tekis ja vielä ihan asialliseen oloon ja riehumatta. Olettaen tietysti et paikalla ei olis viattomia osapuolia kuten lapsia.

Siis et jos on pokkaa akalla paneskella tietosesti varattua miestä, niin saa kyllä sit varautua paskasateeseen. Ite on moraalinsa päättäny.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

julkinen nolaaminen on yhtäkun kunnianloukkaus, siitä voi vetää vaikka oikeuteen, kannattaa varoa mitä suustaan päästää.

no enhän mä mitään sanonut sille, mulkasin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

Mutta jos se asia mitä sanoo on (todistettavasti) totta, niin ei se silloin täytä kunnianloukkauksen kriteereitä pitäs olla valejuttuja....

Ihme jeesustelua joillakin väittää että muka itse vastaavassa tilanteessa kykenisi ajattelemaan että "juu kyllä pettämiseen tarvitaan kaksi ja on se mieheni ihan yhtä lailla syyllinen". Tasan tarkkaan jokainen meistä ko. tilanteessa kohdistaisi vihansa naiseen. Joka muuta väittää, valehtelee. Tai ainakin on epänormaali.

Ap:lle: olisit heittänyt sitä sillä kassavälikapulalla päähän. =)

Siis aivan loistava tilaisuus olis ollu kyllä :D

"Anteeks, sä kun näytät just siltä että sä tiedät asiasta, missä asennossa mun kannattais mun aviomiehelle antaa? Se kun aina valittaa että samassa asennossa, sun luonahan se kävi, niin joskos olis vinkkiä antaa...?"

sori mutta nainenkin "onnellisesti" naimisissa, ja sanoinko että pakotti ja kuule kyllä se mies on se syyllisin kaikesta, mutta nainen myös syyllinen koska kajosi varattuun mieheen tietäen asiasta.
Mut hei luulen että tän naisen kotona käytiin samanmoinen keskustelu koska naratin sen

no jos ei kotona saa pitää hakea vieraista. turvallisempaa se on varatu ottaa kun joku sinkku jokajäisi pahimmassa tapauksessa roikkumaan kintereille. ette voi olla kumpikaan kovin "onnellisesti" kun on näin päässyt käymään. voitte sitten mennä kaikki neljä ihan itteenne... ja miettiä mikä johti tähän...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Oisit tönäissyt sitä kärryillä.

Miksi? Ai niin, mä unohdin, miehethän on aivottomia yksilöitä, jotka lähte kenen tahansa naisen matkaan, joka vaan älyää pyytää.

No ei ny noinkaan. Kyllä se mieskin on syyllinen, mut on se toinen nainenki tehny osansa.

Ihme jeesustelua joillakin väittää että muka itse vastaavassa tilanteessa kykenisi ajattelemaan että "juu kyllä pettämiseen tarvitaan kaksi ja on se mieheni ihan yhtä lailla syyllinen". Tasan tarkkaan jokainen meistä ko. tilanteessa kohdistaisi vihansa naiseen. Joka muuta väittää, valehtelee. Tai ainakin on epänormaali.

Ap:lle: olisit heittänyt sitä sillä kassavälikapulalla päähän. =)

mä olisin kyllä heittänyt ukon ulos!! enää anteeksi tommoista antamaan, pettää kuitenkin toisenkerran, tottakai myös vihanen toiselle osapuolelle. mutta jos voi antaa anteeksi miehelle niin voi antaa anteeksi myös naiselle...

Ai miksi mun pitäis antaa anteeksi kummallekkaan?
Mun elämäni meni riteiltaan silloin ja tosi pahasti, mutta pääsin siitä yli ja ainoa mikä siitä enää mua muistuttaa on se kun näen tätä muijaa silloin tällöin ja silloin viha nousee ja tekisi mieli sanoa, mutta en ole koskaan sanonut mitään vaan olen käyttäytynyt normaalisti.

Yhteistyössä