V
vieras
Vieras
Aina kun näen tämän naisen tekisi mieli kysyä siltä muutama asia, esim että saiko hyvät kyydit mieheltäni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiseltapettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mietippä:tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiseltapettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.
no luuletko etten sitä tiedä, mutta se nainen tiesi miehen olevan varattu ja siksi pidän häntä myös syyllisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mietippä:tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle
Jaa oisko mun pitänyt oikein miettiä hänen tunteitaankin?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiseltapettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.
no luuletko etten sitä tiedä, mutta se nainen tiesi miehen olevan varattu ja siksi pidän häntä myös syyllisenä.
jaa että nainen ihan pakotti miestäsi paneskelemaan häntä.. jee.. nyt laskeudu pilvilinnasta..!! nainen on sinkku hän ei ole velvollinen tilittämään kenellekkään tekemisiään, mies taas varattu eli velvollinen olemaan uskollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mietippä:tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mietippä:tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle
julkinen nolaaminen on yhtäkun kunnianloukkaus, siitä voi vetää vaikka oikeuteen, kannattaa varoa mitä suustaan päästää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Oisit tönäissyt sitä kärryillä.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mietippä:tilannetta, että olisit tosissaan kysynyt tuolta eukolta sen tuossa kassajonossa. Kiusallinen tilanne, julkinen nolaaminen. tietysti kiusallista itsellekin, mutta ennen kaikkea tuolle naikkoselle
julkinen nolaaminen on yhtäkun kunnianloukkaus, siitä voi vetää vaikka oikeuteen, kannattaa varoa mitä suustaan päästää.
No vähän kuule muistutukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Oisit tönäissyt sitä kärryillä.
Miksi? Ai niin, mä unohdin, miehethän on aivottomia yksilöitä, jotka lähte kenen tahansa naisen matkaan, joka vaan älyää pyytää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiseltapettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.
jaa että nainen ihan pakotti miestäsi paneskelemaan häntä.. jee.. nyt laskeudu pilvilinnasta..!! nainen on sinkku hän ei ole velvollinen tilittämään kenellekkään tekemisiään, mies taas varattu eli velvollinen olemaan uskollinen.
sori mutta nainenkin "onnellisesti" naimisissa, ja sanoinko että pakotti ja kuule kyllä se mies on se syyllisin kaikesta, mutta nainen myös syyllinen koska kajosi varattuun mieheen tietäen asiasta.
Mut hei luulen että tän naisen kotona käytiin samanmoinen keskustelu koska naratin sen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Oisit tönäissyt sitä kärryillä.
Miksi? Ai niin, mä unohdin, miehethän on aivottomia yksilöitä, jotka lähte kenen tahansa naisen matkaan, joka vaan älyää pyytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No vähän kuule muistutukseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihme jeesustelua joillakin väittää että muka itse vastaavassa tilanteessa kykenisi ajattelemaan että "juu kyllä pettämiseen tarvitaan kaksi ja on se mieheni ihan yhtä lailla syyllinen". Tasan tarkkaan jokainen meistä ko. tilanteessa kohdistaisi vihansa naiseen. Joka muuta väittää, valehtelee. Tai ainakin on epänormaali.
Ap:lle: olisit heittänyt sitä sillä kassavälikapulalla päähän. =)
Alkuperäinen kirjoittaja -:mieheltäsi saiko hyvät kyydit naiseltapettämiseen tarvitaan aina kaksi, miehesi on myös syyllinen siihen ei vaan tämä nainen.