No niinhän se on joo. Ja siitä syntyy sitten niitä onkelmia kun ihmiset eivät osaa ottaa huomioon toisiaan..näissäkään asioissa.Alkuperäinen kirjoittaja vähäuniset:Toiset ovat vähäunisia, toiset tarvii enemmän. Jotkut ovat iltavirkkuja, jotkut aamuvirkkuja ja jotkut vähäuniset molempia. Vapilla paikkaillaan.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:No näin on. Itselläni olen huomannut juuri tuon mistä joku kirjoittikin, että mitä myöhempään valvoo sen huonommin nukkuu...vaikka jotenkin luulisi juuri päinvastoin. Ja kun valvon yhden jälkeen tulee sellanen outo viluinen olo eikä uni tule kovinkaan helposti.Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Ja monet aikuisetkin nukkuvat liian vähän,meni vähän asian vierestä!
Mutta kai ap:täharmitti eniten tässä se, ettähe eivät itse saa nukutuksi kun naapurien lapset kiljuvat pihalla. Itse laittaisin ensiksi ikkunan kiinni ja jos se ei auttaisi, niin sitten vaan juttelemaan naapuriin...
Vaikka valvoisi läpi yön niin ei kai se siltikään oikeuta häritsemään toisten unta????