itestähän tässä elämässä kaikki on kiinni, ei lapsista, lasten kanssa van joutuu välillä tekemään enemmän kompromisseja ja uhrauksia. Olen itse kaksi akateemista tutkintoa omistaja, jolle tuli eka lapsi vuoden opiskelun jälkeen ja toinen opiskelujen loppusuoralla ja ihan hienosti kaikki hoitui, valmistuin jopa samassa ajassa kuin muutkin, enkä ollut edes kolmekymppinen vaan 22 kun eka lapsi tuli, mies opiskeli samaan aikaan, joten raha-asiat mietittiin tarkasti. Hyvin selvittiin. Olen uralla edennyt loistavasti perheeni tuella, tällä hetkellä lapsia 3, enkä todellakaan koe jääneeni mistään paitsi. Kaiken vapaa-ajan vietän lasteni kanssa, sillä he ovat tärkeintä elämässä, vanhin jo murkkuikäinen. Minulla on siis lapset sekä se ura ja voin sanoa, että se ura tulee kaukana kakkosena, jos pitää lapsiin verrata. Mieti tarkkaan mitä teet, abortti on liian helppo ratkaisu. Ja jatkaisitko abortin jälkeen samaan malliin ? Kohta voit olla samassa tilanteessa. Yhden ja kahdenkin lapsen kanssa voi opiskella, voi luoda uraa jne. ja jos annat sille lapselle mahdollisuuden tulet huomaamaan, että se on jotain nin ainutlaatuista, että ole voinut kuvitellakan, ei äidiksi varsinkaan esikoisen kohdalla olla valmiita ennen lasta, siihen kasvetaan raskauden myötä pikkuhiljaa ja lapsen synnyttyä. Sen perusteella ei voi aborttia tehdä....