olen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet provo. Millä tavoin vauva estää valmistumisen, palkan saamisen ja kehittymisen? Ei kukaan voi olla noin yksinkertainen..Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ehkä sitten olekaan. Minulle se valmistuminen on oikeasti iso ja tärkeä juttu, tein kovasti työtä päästäkseni opiskelemaan ja haluan pärjätä ja tulla alani ammattilaiseksi, valmistua ja saada palkkaa, kehittyä. En halua enää tehdä hanttihommia minimipalkalla ja kituutella tuilla.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Toisaalta. Jos oikeasti pidät valmistumista lasta tärkeämpänä, niin et kyllä ole valmis äidiksi.
älkää luulko et ajattelette lapsen parasta koska sitä ei abortissa ajatella. se on aina niin helppo päättää sen puolesta kuka ei itse voi mitään tilanteelle (lapsi)Alkuperäinen kirjoittaja Respect:Sinä teet niin kuin oikeaksi näet. Ei täältä kannata neuvoja kysellä, itse tiedät parhaiten. Minä en pidä aborttia tilanteessasi pahana ratkaisuna, ei ole välttämättä lastakaan kohtana oikein, kun lähtökohdat ovat noin epävakaat.
Täysin samaa mieltä! On otettava huomioon myös pienen elämäAlkuperäinen kirjoittaja ..:Minun mielestäni on TODELLA ITSEKÄSTÄ tehdä abortti tuollaisesta syystä. Säälin sinua, todella todella paljon jos siihen ratkaisuun päädyt ja varsinkin säälin syntymätöntä lastasi. Sinulla on oikeus päättää omasta elämästäsi mutta entä sen pienen elämästä? Hän ei ole syyllinen sinun virheisiisi.
Mulla kävi vielä niin, että kun tajusin tulevani äidiksi, kunnianhimo omaa alaani kohtaan vain kasvoi. Ei äitiys siis mitenkään pilannut mun elämää, pidän tärkeänä myös lasta kohtaan nähdä äitinsä toteuttavan itseään.Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Yks mun mielestä relevantti pointti: nuoret naiset, joilla on jo lapsia, saavat helpommin töitä ja varsinkin vakituisia töitä kuin naiset, joilla ei vielä ole lapsia. Tämä on todettu monta kertaa omassa ystäväpiirissäni. Ja onhan se järkeenkäypää: nainen, jolla ei ole vielä lapsia, on työnantajalle suurempi riski kuin nainen, jolla on jo lapset hankittuna.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ehkä sitten olekaan. Minulle se valmistuminen on oikeasti iso ja tärkeä juttu, tein kovasti työtä päästäkseni opiskelemaan ja haluan pärjätä ja tulla alani ammattilaiseksi, valmistua ja saada palkkaa, kehittyä. En halua enää tehdä hanttihommia minimipalkalla ja kituutella tuilla.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Toisaalta. Jos oikeasti pidät valmistumista lasta tärkeämpänä, niin et kyllä ole valmis äidiksi.
Sellaiset, joille ei muuta vaihtoehtoa ole.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Siis kuka luottaa pelkkään kortsuun? Satunnaisissa suhteissa kortsun virka on sukupuolitautejen ehkäisy, lisäksi kannattaa syödä pillereitä. Vakituisessa suhteessa jossa raskautuminen ei olisi katastrofi niin pelkkä kortsu riittää.
Olisi voinut tulla minun suusta!Alkuperäinen kirjoittaja ..:Minun mielestäni on TODELLA ITSEKÄSTÄ tehdä abortti tuollaisesta syystä. Säälin sinua, todella todella paljon jos siihen ratkaisuun päädyt ja varsinkin säälin syntymätöntä lastasi. Sinulla on oikeus päättää omasta elämästäsi mutta entä sen pienen elämästä? Hän ei ole syyllinen sinun virheisiisi.
No onhan se ikävää kun ihmiset on eri mieltä. Mutta jos ap:n tarkoitus olikin vain hakea oikeutusta jo tekemälleen päätökselle, foorumi ja otsikon muotoilu kysymykseksi ovat olleet vääriä valintoja.Alkuperäinen kirjoittaja f:Ei täältä kannata kysyä neuvoa. Ajatella, jos olisin täältä kysynyt omassa suossa ollessani neuvoa.
Tuo on sanottu just niin hyvin. Vauva-aika ei ole ikuista, tiedoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet provo. Millä tavoin vauva estää valmistumisen, palkan saamisen ja kehittymisen? Ei kukaan voi olla noin yksinkertainen..Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ehkä sitten olekaan. Minulle se valmistuminen on oikeasti iso ja tärkeä juttu, tein kovasti työtä päästäkseni opiskelemaan ja haluan pärjätä ja tulla alani ammattilaiseksi, valmistua ja saada palkkaa, kehittyä. En halua enää tehdä hanttihommia minimipalkalla ja kituutella tuilla.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Toisaalta. Jos oikeasti pidät valmistumista lasta tärkeämpänä, niin et kyllä ole valmis äidiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja sä:älkää luulko et ajattelette lapsen parasta koska sitä ei abortissa ajatella. se on aina niin helppo päättää sen puolesta kuka ei itse voi mitään tilanteelle (lapsi)Alkuperäinen kirjoittaja Respect:Sinä teet niin kuin oikeaksi näet. Ei täältä kannata neuvoja kysellä, itse tiedät parhaiten. Minä en pidä aborttia tilanteessasi pahana ratkaisuna, ei ole välttämättä lastakaan kohtana oikein, kun lähtökohdat ovat noin epävakaat.