vieras
Sillä ei ole kehittyneitä aivoja.Alkuperäinen kirjoittaja +++++:TODISTAPPA se!!!
Sillä ei ole kehittyneitä aivoja.Alkuperäinen kirjoittaja +++++:TODISTAPPA se!!!
Vauvalla on kehittyneet aivot, kuten jo sikiöllä. Alkiolla taas ei. Todistapas vuorostasi miksi alkio olisi kehittyneempi kuin vaikka täysikasvuinen apina joita tapetaan.Alkuperäinen kirjoittaja +++++:Vauvallakaan ei oo yhtä kehittyneitä aivoja kun aikuisella. Eivät siis tällä logiikalla ihmisiä?!
Olen tehnyt lapset suunnitellusti valmistumisen ja työnsaannin jälkeen. Silti tämä on ollut hemmetin rankkaa. Aina se on. Aikuinen kuiteski kestää sen.Alkuperäinen kirjoittaja lisbeth:Mä olin 26-vuotias, kun mulla kävi noin. Yliopisto-opintoja oli takana vasta kaksi vuotta. En tehnyt aborttia, koska jostain syystä halusin lapsen kaikesta huolimatta. Miestä olin tapaillut muutaman kuukauden.
Nyt, viisi vuotta myöhemmin, meillä on kaksi lasta, ja valmistuin juuri yliopistosta. Vakituisen työnkin ehdin hankkia.
Pärjäät kyllä, jos haluat. Mutta en aio valehdella: hemmetin rankkaa tämä on ollut!
Abortti-ikäisillä alkioilla on aivot, ja sikiöitäkin abortoidaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vauvalla on kehittyneet aivot, kuten jo sikiöllä. Alkiolla taas ei. Todistapas vuorostasi miksi alkio olisi kehittyneempi kuin vaikka täysikasvuinen apina joita tapetaan.Alkuperäinen kirjoittaja +++++:Vauvallakaan ei oo yhtä kehittyneitä aivoja kun aikuisella. Eivät siis tällä logiikalla ihmisiä?!