Eikö vain olekin ihana hääpuku?

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
moriuspuku1_2001JID_503_oh.jpg

Huh, tämä läpinäkyvä morsiuspuku ei ole ujon valinta! | Oho | Iltalehti.fi

Or not :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25775354:
Ei vissiin sovi talvihäihin kovin hyvin...

Voi tulla hiukkasen kylmä juu. :D

Vaan sitä mä en kyllä ymmärrä että miksi tuollaisia tehdään muotinäytöksiinkään kun tuskin kukaan haluaa hääpuvuksi läpinäkyvää burkhaa. Tai näin mä ainakin luulen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25775383:
Voi tulla hiukkasen kylmä juu. :D

Vaan sitä mä en kyllä ymmärrä että miksi tuollaisia tehdään muotinäytöksiinkään kun tuskin kukaan haluaa hääpuvuksi läpinäkyvää burkhaa. Tai näin mä ainakin luulen. :D

Hmm...tulee kyllä savanna mieleen jostain syystä

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25775383:
Muotinäytöksiaaä on usein vaatteita, joita ei ole edes tarkoitettu käytettäväksi (tai no ehkä joku Lady Gaga voisi niitä pitää). Erikoisuus kiinnittää kuitenkin enemmän huomiota ja suunnittelijan/muotitalon nimi leviää paremmin. Sinäkin linkitit kuvan eteenpäin taas, tuskin olisit tehnyt tätä jos ois ollut tavallinen hääpuku?

Miettikää häävieraiden ja papin ilmettä kun morsian astelee kirkkoon tuossa puvussa. :D :laugh:

Nyt hei pitäisikin haastaa joku naimisiin menevä palstalainen pukeutumaan tuohon pukuun ja mielellään vielä ilmoittamaan itsensä satuhäihin. Nähtäisiin sitten miten kirkkoväki kohisee. Ketkäs kaikki ne eilen saivatkaan kosittua miestä.. :whistle: :D

[QUOTE="tii-";25775511]Muotinäytöksiaaä on usein vaatteita, joita ei ole edes tarkoitettu käytettäväksi (tai no ehkä joku Lady Gaga voisi niitä pitää). Erikoisuus kiinnittää kuitenkin enemmän huomiota ja suunnittelijan/muotitalon nimi leviää paremmin. Sinäkin linkitit kuvan eteenpäin taas, tuskin olisit tehnyt tätä jos ois ollut tavallinen hääpuku?[/QUOTE]

Totta joka sana. =)

Mä taas mietin, että toivottavasti olisi joku muu kuin olkaimeton malli (itse etsiskelen semmosta), kun nykyään melkein kaikki puvut olkaimettomia. Mutta tämähän tosiaan ei ollut, on kyllä siitä huolimatta pikkaisen liian paljastava mun makuun.

Yhteistyössä