Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25775354:Ei vissiin sovi talvihäihin kovin hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25775383:Voi tulla hiukkasen kylmä juu.
Vaan sitä mä en kyllä ymmärrä että miksi tuollaisia tehdään muotinäytöksiinkään kun tuskin kukaan haluaa hääpuvuksi läpinäkyvää burkhaa. Tai näin mä ainakin luulen.![]()
Klassisen tyylikäs, elegantti, hienostunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25775473:Ihan kun toi olis pukeutunut jättikokoiseen kondomiin.
Muotinäytöksiaaä on usein vaatteita, joita ei ole edes tarkoitettu käytettäväksi (tai no ehkä joku Lady Gaga voisi niitä pitää). Erikoisuus kiinnittää kuitenkin enemmän huomiota ja suunnittelijan/muotitalon nimi leviää paremmin. Sinäkin linkitit kuvan eteenpäin taas, tuskin olisit tehnyt tätä jos ois ollut tavallinen hääpuku?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25775383:Vaan sitä mä en kyllä ymmärrä että miksi tuollaisia tehdään muotinäytöksiinkään kun tuskin kukaan haluaa hääpuvuksi läpinäkyvää burkhaa. Tai näin mä ainakin luulen.![]()