Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:No en laita. Lapsellista tollanen. Mitä hauskaa siinä muka olis?
Ei mitään hauskaa välttämättä. Mutta näkisitpä ainakin, mitä miehesi vastailee näille ystävänaisilleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:No en laita. Lapsellista tollanen. Mitä hauskaa siinä muka olis?
Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:munkin ukko lentäs pihalle tommosen takia :kieh:
yksi asia toisen posteja ei saa lukea se on rikos :attn:
ei millään pahalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:No ei mulla tunnu enää miltään tuo adult friend finder. Ei se ole sieltä ketään löytäny. piste. Ei jaksa vituttaa enää tuo hakeminenkaan kun eniten vituttaa koko mies nyt. En viitsi uutta aloitusta tehdä melkein samasta aiheesta niin jatkampa tähän...
Hyvät palstasiskot, nyt tartten vinkkejä, miten saisi asioita selviteltyä miehen kanssa, jonka kanssa on mahdotonta puhua? Jos yritän, se alkaa huutaa niin että lapset herää tai jos on jo hereillä niin hermostuu. Kirjekö tässä on ainut vaihtoehto? Viimeksi kun olin reissussa sukulaisissa kirjoteltiin taas paljon ihania viestejä ja mies kirjoittikin, että kun on paljon helpompi selvitellä asioita niin kun toinen ei oo siinä nokan eessä. Tai no mitäpä sitä turhaan täältä kyselemään mitä teen. Mutta miten teen? Miten sitä sais sen huomion kunnolla etei se pidä sitä vaan jonain vittuiluna koko kirjettä...
Ei se ole mikään taivaallinen mies, mutta rakastan sitä ja haluaisin saada tämän suhteen toimimaan enkä taipua ajattelemaan, että ainut ratkaisu tähän suhteeseen on ero...
Alkuperäinen kirjoittaja Himmeli:Onpa lyhyt mies. Taitaa olla kompleksi pituudesta ja sitä kautta huono itsetunto.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joku:itse laittaisin miehelle sähköpostia ja ehdottaisin tapaamiseen, mistä sitä koskaan tietää vaikka äijäs menisi jos joku kysyis, ihan pokkana sitten kyselisin mihin on menossa ja itse saapuisinkin paikalle.