Onpa mulla pirun ihana mies :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:
munkin ukko lentäs pihalle tommosen takia :kieh:
yksi asia toisen posteja ei saa lukea se on rikos :attn:
ei millään pahalla :whistle:

meillä lentäis kans, olis kassit jo pakattuna ja OT:na tuohon että toisen sähköpostien lukeminen on rikos, meillä emalit on ihan vapaassa käytössä, jos mies töissä niin soittaa että lukaseppa viestit,sama on puhelimien kanssa jos tulee vaikka viesti ja äijä on vessassa niin se sanoo että lukaseppa keneltä oli ja mitä.

voimia sinulle ap :hug:

aivan kauheaa tuollainen.

No ei mulla tunnu enää miltään tuo adult friend finder. Ei se ole sieltä ketään löytäny. piste. Ei jaksa vituttaa enää tuo hakeminenkaan kun eniten vituttaa koko mies nyt. En viitsi uutta aloitusta tehdä melkein samasta aiheesta niin jatkampa tähän...

Hyvät palstasiskot, nyt tartten vinkkejä, miten saisi asioita selviteltyä miehen kanssa, jonka kanssa on mahdotonta puhua? Jos yritän, se alkaa huutaa niin että lapset herää tai jos on jo hereillä niin hermostuu. Kirjekö tässä on ainut vaihtoehto? Viimeksi kun olin reissussa sukulaisissa kirjoteltiin taas paljon ihania viestejä ja mies kirjoittikin, että kun on paljon helpompi selvitellä asioita niin kun toinen ei oo siinä nokan eessä. Tai no mitäpä sitä turhaan täältä kyselemään mitä teen. Mutta miten teen? Miten sitä sais sen huomion kunnolla etei se pidä sitä vaan jonain vittuiluna koko kirjettä...

Ei se ole mikään taivaallinen mies, mutta rakastan sitä ja haluaisin saada tämän suhteen toimimaan enkä taipua ajattelemaan, että ainut ratkaisu tähän suhteeseen on ero...

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
No ei mulla tunnu enää miltään tuo adult friend finder. Ei se ole sieltä ketään löytäny. piste. Ei jaksa vituttaa enää tuo hakeminenkaan kun eniten vituttaa koko mies nyt. En viitsi uutta aloitusta tehdä melkein samasta aiheesta niin jatkampa tähän...

Hyvät palstasiskot, nyt tartten vinkkejä, miten saisi asioita selviteltyä miehen kanssa, jonka kanssa on mahdotonta puhua? Jos yritän, se alkaa huutaa niin että lapset herää tai jos on jo hereillä niin hermostuu. Kirjekö tässä on ainut vaihtoehto? Viimeksi kun olin reissussa sukulaisissa kirjoteltiin taas paljon ihania viestejä ja mies kirjoittikin, että kun on paljon helpompi selvitellä asioita niin kun toinen ei oo siinä nokan eessä. Tai no mitäpä sitä turhaan täältä kyselemään mitä teen. Mutta miten teen? Miten sitä sais sen huomion kunnolla etei se pidä sitä vaan jonain vittuiluna koko kirjettä...

Ei se ole mikään taivaallinen mies, mutta rakastan sitä ja haluaisin saada tämän suhteen toimimaan enkä taipua ajattelemaan, että ainut ratkaisu tähän suhteeseen on ero...

Vaikea neuvoa, kun ei tunne teitä.

Mutta kirje on hyvä ajatus.siinä kannattaa harkita miten asiansa ilmoittaa ettei tule sitä vittuilun makua.
Esim."Rakastan sinua kovin ja haluan uskoa meihin perheenä, mutta eräät asiat ovat vieneet yöuneni...jne."Sitten kerrot syyttelemättä omista tunnoistasi ja ajatuksistasi.

Teidän olisi syytä päästä yhteisymmärrykseen näistä nettipalveluista ja muista, ettei miehesi enää käyttäisi niitä koska ne loukkaavat.

Yksi vaihtoehto on joku pariterapia, jos saat miehesi sinne lähtemään.

Oisithan voinu kirjottaa miehelles tän nettihommelin kautta etsiväs myös seuraa, ehdottaa tapaamista ja ihan pokkana mennä paikalle, niinkuin et ois etukäteen tienny et se on miehes..laittautunu oikeen sexyks yms. Tai sit menny paikalle ja oisitte keskustellut asian selväks, ilman lapsia paikalla.

Ikävää kyl, että on tommoisiin laittanu hakuilmon..omalle kohdalle jos sattuis, voisin olla aika suuttunu .

itse laittaisin miehelle sähköpostia ja ehdottaisin tapaamiseen, mistä sitä koskaan tietää vaikka äijäs menisi jos joku kysyis, ihan pokkana sitten kyselisin mihin on menossa ja itse saapuisinkin paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Himmeli:
Onpa lyhyt mies. Taitaa olla kompleksi pituudesta ja sitä kautta huono itsetunto. :(

Heh. Eikös tämä ole vähän kaukaa haettua? Mä olen 153 cm nainen ja en ole tämän takia lähtenyt seuraa ilmotuksilla hakeen (en kyllä muunkaan syyn vuoksi).

Mutta tosi ikävää tuollanen. Varmaankin yleistä, mutta tuskin se paljon lohduttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
itse laittaisin miehelle sähköpostia ja ehdottaisin tapaamiseen, mistä sitä koskaan tietää vaikka äijäs menisi jos joku kysyis, ihan pokkana sitten kyselisin mihin on menossa ja itse saapuisinkin paikalle.

mä en jäisi itse ''treffeille'' vaan veisin miehen tavarat sinne

Mita jos kayttaisit tuota tilaisuutena avata miehesi silmat. Laittaisit viestia, ehdotat treffeja, ja saavutkin paikalle itse ykkosissa. Et karayttamismielessa, vaan siina mielessa, etta saisitte olla kahden ilman lapsia, ja keskusteltua.

Sanoisit omat tunteesi miehellesi, etta sun mielestasi teidan suhde ei ole eron arvoinen, vaan sen arvoinen, etta ne seuranhakuilmoitukset ja liehittely kannattaa suunnata toisillenne, ei hankkia ulkopuolisia ongelmia, ja lohduttajia, jotka loppuviimeksi eivat edes olisi minkaanlainen ratkaisu.

Kökkö tilanne..höh. Itse olisin kyllä kanssa niin raivona että oksat pois. Musta toi on periaatteessa jo pettämistä kun tollalailla "antautuu"..sehän on sitten ilmeisesti valmis ehkä pettämään. Vaikka olis meilailuakin vaan niin mua ainakin loukkais suunnattomasti se että toinen haluaa toisten seuraa ja ehkä muutakin.
Tosta puhumisesta sen verran kanssa että tiedän tasan tarkkaan ton tunteen ja tilanteen. Mulla kanssa mies kenen kanssa ei yleensä pysty puhumaan ilman itkua ja huutoa(nykyään). Me ollaan kanssa todettu että välillä on helpompi keskustella kun toinen ei oo siinä metrin päässä..niin ikävältä ku se kuullostaaki! Meillä on ollu tosi syvällisiä tekstari-sessioita niin että on tullu ihan alkuajat mieleen..mut usein sitten livenä taas kun arki iskee ja kaikki päin persettä niin tuntuu ettei taas pysty yhtään puhuu ja ketuttaa toisen naama. Niinpä mä oon pari kertaa joutunu kirjottaa pattitilanteessa sille ihan kirjeen kanssa..siis se on sille menny jakeluun ja lujaan! Mä oon jättäny kirjeen ja antanu sille mahdollisuuden lukea sen rauhassa.
Kokeile kirjettä..tai sähköpostii mitä vaan. Toivottavasti saatte jotenki selvitettyä tunteitanne ja muutenkin. Mutta kyllä miehes silti tosi väärin tekee hakiessaan seuraa..ehkä vähän kuullostaa siltäkin että tuskin sua ansaitsee?!?! Pärjäile:)

Yhteistyössä