Eihän mun mies koskaan....(mitä ajatella)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ap:
Lähen tästä herättää miestä ja sen verran vielä sanon, että koskaan oo ikinä kellekkään sanonut että mun mies ei mua ikinä petä, en vaan oo osannu koskaan epäillä sitä ja tunnen mieheni jos valehtelee tai jättää sanomatta, on meinaa maailman huonoin valehtelija, sen naama menee oudoksi ja jopa naaman väri vaihtuu paniikki väriin *juu nou*
Mutta kiitos asiallisille ihmisille palaan kertomaan kuinka kävi

Oikeasti, muista sekin vaihtoehto, että miehesi voi ajoittain osata myös valehdella niin, ettei jää siitä sinulle kiinni...
Minä olen huono valehtelija, mieheni huomaa lähes aina heti, kun valehtelen. Mutta ei ihan aina kuitenkaan, on eräs juttu josta hän ei tiedä mitään, vaikka on monesti kysynyt.
Älä luota liikaa siihen, että tiedät kyllä kun miehesi valehtelee.

Joo, en luotakkaan, kuten jo tuohon yhteen viestiin lisäsinkin, en voi kuitenkaan olla sata varma.
Mies lupasi kohta nousta ja sitten kysyn

No niin, nyt on asia selvitetty ja kuten arvasin ja moni muukin arvas ni tanssiessahan se oli tullut, kyseinen nainen oli ollut aika huppelissa ja oli sitten lopuksi ruvennut kiehnäämään rinnassa kiinni ja olisi halunnut suudella miestäni, mutta miehen puheitten mukaan työnsi naisen pois ja oli sanonut että tanssia voidaan, mutta ei muuta ja siitä oli tää naikkonen suuttunut ja lähtenyt. Että näin, mä ainakin nyt uskon miestäni, tiedän että joku tulee nyt sanomaan, että kuinka tyhmä ja sinisilmäinen voin olla kun uskon miestäni, mutta uskompa kuitenkin.
Ja nyt tuntuu hölmöltä, että vauhkoonnuin niin, mutta eihän sitä koskaan voi tietää....

No niin, nyt on asia selvitetty ja kuten arvasin ja moni muukin arvas ni tanssiessahan se oli tullut, kyseinen nainen oli ollut aika huppelissa ja oli sitten lopuksi ruvennut kiehnäämään rinnassa kiinni ja olisi halunnut suudella miestäni, mutta miehen puheitten mukaan työnsi naisen pois ja oli sanonut että tanssia voidaan, mutta ei muuta ja siitä oli tää naikkonen suuttunut ja lähtenyt. Että näin, mä ainakin nyt uskon miestäni, tiedän että joku tulee nyt sanomaan, että kuinka tyhmä ja sinisilmäinen voin olla kun uskon miestäni, mutta uskompa kuitenkin.
Ja nyt tuntuu hölmöltä, että vauhkoonnuin niin, mutta eihän sitä koskaan voi tietää....

Hyvä juttu. Itse sinä miehesi tiedät/tunnet, palstalaiset voi sanoa mitä sanovat, älä siitä välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyvä juttu. Itse sinä miehesi tiedät/tunnet, palstalaiset voi sanoa mitä sanovat, älä siitä välitä.

Joo, niin tiedän ja tunnen, voisinhan mä ruveta tenttaa lisää aj epäilemään vielä, mut sittenhän siinä voi mennä vaikka koko loppukesä epäillessä ja tapellessa.
Sanoinkin miehelle et uskon sua ja voit sitten nauraa mulle selän takana kuinka sinisilmäinen olen jos nyt valehtelit mulle, et se on ihan sun omantunnon kysymys nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
No voi saatana. Kyllä alkoi paskasti teidän lauantai.

Älä muuta sano, voi tietysti olla, että on vaan tanssinut jonkun kaa, eihän siinä mitään, mutta koskaan ei voi tietää ja on aina vannonut, että rakastaa mua ja ei ikinä pettäs mua, mutta mistäs noista paskoista tietää ku ovat kännipäissään

kuules ap sä et itekkään usko tohon iänikuiseen "joo mä tanssin vaan sen kanssa" juttuun.
Duuni kaveri ajatteli samalla tavalla ja uskoi ukkonsa jutut,kunnes sitten jäi rysänpäältä kiinni.Älä ole liian sinisilmäinen!

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
kyllä mun mielestä varattu perheellinen mies vois viettää iltaansa muutoon ku vieraita akkoja tanssittaes ja hinkates ja kunnioottaa kotona olevaa perhettä

Kuten täällä viestiketjussa joku jo aiemminkin sanoi, niin jokaisessa parisuhteessa on erilaiset säännöt. Toisten pitää niitä osata myös kunnioittaa. Meillä tanssitaan yhdessä ja erikseen. MEIDÄN parisuhde olisi sitten huonolla pohjalla, jos alettaisiin estää menemistä. Minkäs sille voi, jos tykätään tanssimisesta ja lapsenvahtia ei aina saatavilla.

Ja mitä pettämiseen tulee, niin jos joku sitä haluaa harrastaa, niin sille toinen ei pahemmin mitään voi tehdä. Toista ei voi kahlita hellanjalkaan ja vahtia et voi. Luottamus on ansaittava molemmin puolin. Voisihan se ukkokin miettiä, jotta "pirulauta se eukko ei varmaan ole ostamassa niitä ruokatarvikkeita..kuksii vaan kaupan vartijaa, kun silmä välttää" Tuskin sitä aina aletaan tekemään tahratarkistusta...voihan se vauvan puklukin paidassa näyttää epäilyttävältä...

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
kyllä mun mielestä varattu perheellinen mies vois viettää iltaansa muutoon ku vieraita akkoja tanssittaes ja hinkates ja kunnioottaa kotona olevaa perhettä

täys peesi =) !!!
kun itse olen paikalla ,niin saa tanssia niin paljon kuin lystää, mutta ei mun selkäni takana.

Voi voi kun tietäisitte miesten villiyden firmojen saunailloissa...siellä mennään alasti saunaan koko sakki - miehet ja naiset sekaisin - ja sen jälkeen alkaa pyyhehitaat. Voi voi teitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Usko miestäsi. Tosin itse vastasin sulle jo aiemmin samalla tavalla. Sitä paitsi et voi sille mitään jos miehesi pettää tai lähtee lätkimään. Mutta ei pidä epäillä aina. En minäkään voi enkä edes halua miestäni kontrolloida, aikuinen ihminen tekee mitä tekee mutta kantaa myöskin seuraukset.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:

täys peesi =) !!!
kun itse olen paikalla ,niin saa tanssia niin paljon kuin lystää, mutta ei mun selkäni takana.

Voi voi kun tietäisitte miesten villiyden firmojen saunailloissa...siellä mennään alasti saunaan koko sakki - miehet ja naiset sekaisin - ja sen jälkeen alkaa pyyhehitaat. Voi voi teitä.

Niin mennään, siksi en itse viitsi niissä käydäkään. Aikuinen ihminen voi itse päättää miten haluaa juhlia ja kenen kanssa.

täys peesi =) !!!

Mun mies saa jorata ihan milloin vaan ja kenen kanssa haluaa. Iso mies saa itse päättää mitä tekee ja milloin. Siksi meillä varmaan meneekin niin hyvin. Ja suhde ei siis ole mikään 'avoin', vaan ihan kahden kauppa ja tiukat rajat.

Musta tuntuu että kaikki täällä on ihan hulluja kontrollifriikkejä! Antakaa nyt jlauta miestenne elää ja hengittää. Kai sitä miestäkin voi vähän kunnioittaa!!??

Minä tykkään tanssimisesta todella paljon. Mieheni ei juurikaan välitä, varsinkaan mistään valssista tai humpasta. Mutta mä tykkään ja mies tietää sen. Olen nuorempana harrastanut kilpatanssia ja edelleen on kauhea halu päästä tanssimaan. Olen muutaman kerran käynyt tyttöporukassa lavatansseissa ja mies on täysin hyväksynyt tämän. On kyllä sanonut, että ei tykkää kun tanssin vieraiden miesten kanssa mutta hyväksyy sen koska tietää mun pitävän tanssimisesta ja itse ei pidä. Tietää myös sen, että menen VAIN tanssimaan en hakemaan mitään muuta. Olen itse hiukan mustasukkaista laatua mutta jos mies haluaa mennä poikaporukalla jonnekin niin siitä vaan. En voi rajoittaa kenenkään elämää.

Ehkei kannattaisi yleistää...

eihän sitä aikuisen miehen elämää voikkaan rajoittaa ja kieltää sitä nuohoamasta vieraiden akkojen kans, sen pitääs itte se tajuta ettei se ny oikeen varmaan omaa emäntää riemastuta et on toisen akan naaman kuva paidas ku on niin oltu kiinni, se vaan helposti karkaa käsistä ku monia ukkeleita toi minimii haaruksis ohjailee..

Välistä kyllä tuntuu siltä, että naispuoliset ihmiset ovat välillä enempi niitä jotka eivät meinaa päästää miestä pois vaan kiehnaavat miehen ympärillä eivätkä tunnu tajuavan että miestä ei kiinnosta. Olen vaan huomannut tämän muutaman ystäväni kohdalla, välillä todellakin saa hävetä kännisten ystävien flirttailua. Tunkevat polvelle istumaan, ottavat kaulasta kiinni jne. Kyllä siinä saattaa puuteria joutua paidalle. En puolustele miehiä enkä naisia vaan totean, että kummatkin osaavat pettää ja kummatkin osaavat käyttäytä hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Mä en pitäisi siitä jos mieheni tanssisi muiden naisten kanssa, mutta meillä se on näin.. Sillä ei miehenikään pitäisi siitä jos tanssisin jonkun toisen miehen kanssa.. Tosin kumpikaan meistä ei käy baareissa että siinä mielessä ei tuollaisia tilanteita varmaankaan tule..
Toivottavasti saat ap selvitettyä miehesi kanssa asiat ja että kyse on vaan jostain harmittomasta asiasta.

ei sinulle mutta noin yleensä. Miksi käydä ulkona tanssimassa jos vain oman ukon kanssa ja hänkään ei muiden kanssa saisi tanssia? Halvemmaksi tulisi lyödä olkkarit matot kasaan ja levysoitin tai telkkarin musavideokanavat päälle.

Mä ihmettelen ihan tosissaan, miks pitää kihnuttaa itteään ihan vierasta ihmistä vasten? Se on kaikkea muuta kuin viatonta huvia, siinä on melkoinen seksuaalinen lataus mukana.

Miksei sitä latausta käytetä omaan puolisoon??

Tietty kukin pari taaplaa omilla säännöillään ja omalla tyylillään, mut meidän liitossa on keskitytty 14 vuotta vain toisiimme ja siksi olemmekin niin onnellisia!

eihän sitä aikuisen miehen elämää voikkaan rajoittaa ja kieltää sitä nuohoamasta vieraiden akkojen kans, sen pitääs itte se tajuta ettei se ny oikeen varmaan omaa emäntää riemastuta et on toisen akan naaman kuva paidas ku on niin oltu kiinni, se vaan helposti karkaa käsistä ku monia ukkeleita toi minimii haaruksis ohjailee..

No niinhän se sitten on, jos sinä niin sanot!

täys peesi =) !!!

mun mieheni ei käy firmojen saunailloissa
:D

Yhteistyössä