Mitä mun pitäisi ajatella tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiyslomalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, asian näkee sitten kun hän tulee kotiin. Miehen onneksi en ole huutaja tai muutenkaan raivoaja tyyppiä :D osaan keskustella asiasta kuin asiasta rauhallisesti.

Toivon parasta, pelkään pahinta

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23443537:
No niin minunkin mielestä. Kännipäissään saaneet päähänsä pistää pystyyn kisan, et "kummalle lohkeis enemmän".

No, eiväthän edes saa. Mistä te löydätte näitä keskenkasvuisia kloppeja, joita te kutsutte miehiksi? Vai oletteko itse jotenkin niin ... ei-markkinakelpoisia, että teidän on oikeasti tyydyttävä sellaisiin tyyppeihin, kun ette oikeita miehiä saa?

Älä viitsi olla idiootti. Ukkos pettää sua tai ainakin haluais pettää, mutta ei ole vielä saanut ketään alleen. Varmaan väittää joo, että häntä aina joku baarissa yrittää iskeä, mutta mistäs tiedät, ettei mene toisinpäin ja ukkos yritä epätoivoisesti iskeä jotain hemaisevia kinkkuja ilman tulosta. Järki käteen nyt, nainen, ja ukko pellolle etsimään egoaan.

No, kyllä minulla ottajia riittäisi, jos siis niin haluaisin. Mutta en tahdo muita. Mieheni on hyvännäköinen, hieman myös lihaksikaskin, ettei ulkonäössä ole valittamista.. Jos nyt hän vasta näytti todellisen luontonsa? Niin en ole sitten häntä tuntenut vaikka niin luulin.

Miehes on tosi mustasukkainen, kerroit? Useinhan pettäjät on. Kuulostaa niin yliseksuaaliselta ettei yksi nainen riitä. Ei ole sun syy. Toki haluat uskoa miehen selitykseen kun lapsiakin mutta ei kuulosta uskottavalta kyllä.

Mieheni on todella mustasukkainen minusta, jos olemme menneet yhdessä baariin, niin aina tarkkailee mitä teen ja myös ettei vaan kukaan mies tule iskemään minua

Mua ihmetyttää tässä se, että miten mies uskalsi antaa sinun mennä sähköpostiinsa, kun kerta tuollainen ilmoitus sieltä helposti löytyi. Toisaalta..se tukee miehen tarinaa kännipäissään tehdystä pilasta. Ehkä mies ei edes muistanut koko juttua, eikä näin ollen ollut tosissaan matkassa.

Testaa puhuuko totta, luo itse valeprofiili ja lähesty miestäsi tuon palvelun kautta. Siinäpä saat tietää kuinka tosissaan homman kanssa on.

Mitään testejä tässä nyt tarvita. Käyttäisit vaan turhaan energiaasi tuollaiseen kissa-hiirileikkiin ja jäisit vaan vatvomaan. Sun miehesi on harrastanut tai haluaa harrastaa seksiä jonkun muun kuin sinun kanssa. Se on fakta.

Haluatko todella olla sellainen ovimatto, joka miestiskelee "josko se vaan todella halusi katsoa onko siellä hänen kavereitaan"? Ei et halua.

Odottelen vain että mies tulee kotiin ja sitten hieman keskustellaan. Ja turhaan alkaisin testailemaan, mieshän voi olla varpaillaan nytten ja ei tee mitään, että hän antaa pölyn laskeutua ja kenties jatkaa sitten puuhailujaan? Jos me nyt saadaa asia selvitettyä ja jatkettua, ja jos joskus tulevaisuudessa tulee uusi yllätys ilmoitus, niin sitten pitää kyllä katsoa että onko edes kannattavaa olla yhdessä jos muitakin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiyslomalla;23444891:
Odottelen vain että mies tulee kotiin ja sitten hieman keskustellaan. Ja turhaan alkaisin testailemaan, mieshän voi olla varpaillaan nytten ja ei tee mitään, että hän antaa pölyn laskeutua ja kenties jatkaa sitten puuhailujaan? Jos me nyt saadaa asia selvitettyä ja jatkettua, ja jos joskus tulevaisuudessa tulee uusi yllätys ilmoitus, niin sitten pitää kyllä katsoa että onko edes kannattavaa olla yhdessä jos muitakin haluaa.

Miten kävi???????????

En tiedä eikö ihmisillä ole uteliaisuutta erilaisiin asioihin mutta itse voisin kuvitella tekeväni jotain tollasta silkasta uteliaisuudesta että tuleeko vastauksia ja minkälaisia. Työkaverini ystävänsä kanssa teki muutama vuosi sitten jonkun vastaavan tempauksen huvikseen nähdäkseen tuleeko vastauksia. Ottivat uudet sähköpostiosoitteet ihan tuota tarkoitusta varten. Kuulemma postiloota tukkeutui alta aikayksikön...

Mies pyysi anteeksi kun tuli kotiin. Kertoi saman mitä aijemmin, että äijäporukalla humalassa tullut tyhmä päähänpisto. Ettei se kuulemma tarkoittanut mitään, ettei edes muistanut koko asiaa muuten olisi kyllä kertonut.

No.. jatkamme eteenpäin yhdessä. Toivottavasti otti opiksi eikä tee mitään yhtä tyhmää enään. Mutta jos kuulen tai näen vielä kerrankin, niin sitä en enään usko "testiksi". Vaikka aika epäileväinen silti vielä olen

Kyllä mies oli sinä päivänä ollut kaverillaan juomassa. Se mietityttää, että jos haluaa vain "testata" että kiinnostuuko kukaan vielä että miksi piti laittaa oikea ikä, asuinalueet yms? Jos testaa vain, niin eihän silloin ole iällä ja asuinalueella merkitystä. Mistä mä löydän aina nämä tälläset miehet? Jotka loppujen lopulta paljastuukin pettäjiksi?

Mielestäni kaikki tollaset tyhmät temput tuli kun hän näki yhden vanhan kaverinsa jonka kanssa on nyt alkanut taas liikkua. Jonka kanssa oli iltaa silloin viettämässä. Ennen ei juonut paljoakaan, kun tuon kaverin kanssa on alkanut juomaan enemmän. Houkutteleeko vaiko yllyttääkö se kaveri miestäni?

Toivottavasti tosiaan oli känninen äijäporukan päähänpisto,eikä mies tosissaan etsi seksiseuraa.
Joka tapauksessa tyhmä ja lapsellinen teko mieheltäsi ja sen kavereilta,vielläpä omilla tiedoilla.:hug:

[QUOTE="vieras";23442759]Kysy siltä kaverilta.[/QUOTE]

Hitsi tuo tuli mullekin mieleen, mutta kaverilta olisi pitänyt kysyä ensin ja sillä tavalla, että totuus olisi käynyt ilmi. Nyt se on enää turhaa, koska miehesi varmasti preppaa tätä kaveriaan ja he yhdessä miettivät, miten voivat luistaa vastuustaan ja pysyvät samassa tarinassa.

En mä oikeasti ymmärrä tuota että mies haluaa/aikoo olla uskollinen ja silti haluaa testata markkina-arvonsa.
Jos ei ole aikomustakaan pettää niin eikö se silloin ole ihan sama olisiko sitä vientiä, varsinkin jos kerta oma puoliso huomioi ja se "markkina-arvo" tulee todistetuksi siinä parisuhteessa?
Kaverini juuri syksyllä kertoi että lähti baariin ja halusi juuri katsoa riittääkö vientiä, flirttaili jne. Hänellä on mies ja pieni lapsi kotona, mies ei kuulema enää huomioinut. Hän ei pettänyt, halusi kuulema vain kokea taas sen tunteen että joku on kiinnostunut ja kehuu.
Joten ehkä tuonkin takia vaikea uskoa että jos kerta on onnellinen suhteessa niin miksi haluaa tietää olisiko muita ottajia?

Uusimmat

Yhteistyössä