Ei ymmärrä,ei.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
samaa ihmettelin minä, mutta toisaaltaan ravintola oli lähellä 40m, että ehkä minä olisin voinut tehdä saman. meillä lapset nukkuu uutena vuotena kun aikuiset ampuu raketteja puolilta öin ja meidän tien päähän on se 40m ja silloin lapset ovat yksin. toki käyn heitä katsomassa ihan niin kuin oli tämäkin pariskunta käynyt säännöllisin väliajoin.
 

Yhteistyössä