Lapsi kuoli pesukoneeseen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pesukoneiden käyttöohjeissa käsketään ottamaan töpseli pois seinästä kun kone ei ole käytössä, juuri siksi ettei näin kävisi...

mä otan aina töpselin pois, jäänyt semmonen tapa.. mutta syynä on ollut se etten uskalla muuten mennä suihkuun
 
Mutta miten se pikkuveli on sen luukun painanut kiinni?? Jos on niin iso kone, että sisään mahtuu luulisi luukun olevan hankala pienelle..
Mutta kauhea tapaturma kaikkiaan.
 

Yhteistyössä