Ei voi olla totta!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Viiden testin jälkeen se on kai pakko uskoa että positiivinen se on.
Tänään meidän haamu muuttui ihan selväksu plussaksi, 9kk yrittämisen jälkeen ja ensimmäinen kierto kun ei edes yritetty.
Miksi mua sitten pelottaa niin paljon!!!??
Miksei mulla ole mitään raskausoireita??
Viime kierto oli 32, nyt kp 29 tai 30, tulisko ne oireet myöhemmin?
Voisko nyt vaan kaikki mennä hyvin? :ashamed:

tottakai sua pelottaa viimeisten kokemusten jälkeen. Se on ihan normaalia. Nyt elät vain päivä kerrallaan ja yrität oppia nauttimaan tilanteesta ja yrität olla ajattelematta pahinta. Kuitenkin jos sellainen ikävä tilanne taas tulee niin sen eteen kun ei voi oikein tehdä mitään. Voimia ja paljon onnea plussasta :hug:

Kiitos...
Mä olen vieläkin ihan hämmästynyt koko testistä..
Kun ei me edes nyt yritetty kunnolla tästä kierrosta!!
Mahaakin sattuu, ihan kun menkat ois alkamassa tai muuta,,,
Mä olen ilmeisesti unohtanut kaikki raskauteen liittyvät jutut kun kuopuskin on jo yli 4 :D

onnea :)!! pojasta mulla tuli oireet paaaljon myöhemmin ja tässä raskaudessa vieläkin odottelen raskausoireita (rv 35 :D) ;)! maha vaan kasvanut ei mitään muuta =)

Onnea paljon!! :heart: :flower: :)

Mulla on ollut myös ihan oireettomia raskauksia ja sillon pelkäsin että kaikki ei ole hyvin.Mutta on ihan normaalia että jos on oireeton odotus,kätilö sanoi minulle että nautihan olostasi ilman raskaus oireita ja pelko syrjään! :D

Mä voisin sanoa sulle nyt samat! =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Onnea paljon!! :heart: :flower: :)

Mulla on ollut myös ihan oireettomia raskauksia ja sillon pelkäsin että kaikki ei ole hyvin.Mutta on ihan normaalia että jos on oireeton odotus,kätilö sanoi minulle että nautihan olostasi ilman raskaus oireita ja pelko syrjään! :D

Mä voisin sanoa sulle nyt samat! =) :flower:

=) Juu...
Mä hengähdän helpotuksesta heti ultran jälkeen johon mennään heti nyt viikolla seitsemän..
Ei mulla oikein ajatus nyt edes kulje, ihan hassu olo :D

Onkohan tää ihan normaalia että maha on kipeä?
Ihan kun menkat olisi alkamassa? :ashamed:
Joo,olen hädissäni ja onneton enkä viitsi tehdä aiheesta tuhatta avausta etten joudu bannaamaan itseäni :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Joo,olen hädissäni ja onneton enkä viitsi tehdä aiheesta tuhatta avausta etten joudu bannaamaan itseäni :ashamed:

ONNEA! :flower:

On ihan normaalia, mulla oli kanssa alkuun koko ajan sellainen olo, että kohta lorahtaa. Mutta ei lorahtanut vasta kuin lapsvesien mentyä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

No miulla ainakin oli melkein rv 8 asti menkkakipuja säännöllisen epäsäännöllisesti ja tuolla tuo veturi polskii nyt rv 21+5 :heart: Onnea!

Yhteistyössä