Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neiti"

Vieras
Moikka!
Haluan tuoda nyt oman "ongelmani" tänne. Eli siis miehen kanssa on yritetty lasta nyt neljän kuukauden ajan. Mulla kierto on ollu 35-37 päivää, nyt on menossa 39/35-37. Pupuiltiin oviksen aikaan tosi tiheesti ja raskaus olisi toivottu. Tänään tein testin ja tulokseksi tuli haamu. Onkohan siis mahdollista että oon raskaana?

Mulla on ollu vähän outoja oireita viime torstaista asti (tänään siis maanantai) eli kp 35: liikuntaa harrastaessa rupee pistämään alavatsaa, vähän niinkun menkkakipuja, etovaa oloa, tuntuu koko ajan että nyt ois menkat alkanu mutta ei ole ja eilen kun harrastettiin miehen kanssa seksiä rupes jo parin minuutin jälkeen koskemaan tosi paljon alavatsaan, kovempaa kuin menkkakivut on ikinä olleet. Lopetettiin sit totta kai kesken, kipu meni sit ohi puolessa tunnissa. Ikinä ei ole tuollasta kipua ollut/tullut seksin yhteydessä. Vuodosta ei ole vielä tietoakaan.

Mietityttää todellaki nyt tuo tän päivän haamu. En tehny sitä aamuvirtsasta vaan ihan keskipäivällä, mietin sit että onks hCG vielä niin alhanen ettei tule plussaa, vai ihan vaan menkat muuten myöhässä. Täytyy tehdä uusi testi muutaman päivän päästä jos menkkoja ei kuulu. Onko teillä samantyyppisiä kokemuksia? Mielellään niitä haluisin kuulla. :)

Yhteistyössä