Ei voi olla totta!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:
Miksi aiot käydä ultrassa jo niin aikaisin kuin 7. viikolla? Eihän silloin vielä ymmärtääkseni voi edes nähdä, onko kyseessä tuulimuna vai onnistunut raskauden jatkuminen.

Toinen asia, mitä en ymmärrä on se, että miksi pitää testailla jo ennen kuin menkat ovat kunnolla myöhässäkään. ehtii sitä myöhemminkin.

No, eihän minun tarvitse kaikkea ymmärtääkään. Eikä minuakaan kukaan varmaan aina ymmärrä. :)

Onnea oikein paljon plussasta! Tiedän kokemuksesta, että huonojen kokemusten myötä alkaa vahtia oireita liian kanssa, mutta kyllä se siitä!

Varaan ajan silloin että oääsen viikolla 8 viimeistään ultraan että näen sykkiikö siellä sydän vai ei.
Et ehkä ymmärrä, ei varmaan kaikki muutkaan, mutta mulla oli hel*etillinen keskenmeno joulun alla missä menetin molemmat kaksosista, toinen keskenmeno oli joku kuukausi sitten ja nyt haluan ajoissa tietää onko siellä mitään.

Sitten kun sä olet uli 9kk toivonut raskautta, sä ehkä tajuat miksi testailen ja miten ajoissa.Se on aina niin helppoa kummastella muiden valintoja, kun itse ei ole samassa tilanteessa.9kk sitten olisin varmaan itsekkin sitä pitänyt outona, en ehkä päivitellyt ääneen kun tiedän kuinka kipeä aihe se toisille on, mutta pitänyt outona kuitenkin.

Kiitos onnitteluista.

Minusta on miellyttävää keskustella Sipulin kaltaisen palstalaisen kanssa, joka osaa esittää eriävän mielipiteensä asiallisesti vetämättä herneitä nenuunsa. Eihän aina voida olla samaa mieltä!

Itse olen joutunut ultrassa kuulemaan (turhan) tuulimunatuomion, koska sydämen sykettä ei näkynytkään liian aikaisen ultraamisen takia, siksi kummastelin tuota viikkoa 7. Voi olla, että laitteita on erilaisia, mutta silloin sanottiin, ettei ennen 9. (muistaakseni vai oliko peräti 10.) viikkoa näy sykettä.

Olen toivonut ja odottanut jokaista raskautta kuukausia, viimeistä vuosia, joten tiedän, miltä se tuntuu. Toisessa raskaudessa menetin toisen kaksosista.

Iloista odotusta, koeta heittää huolet hartioiltasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu taas:
Minusta on miellyttävää keskustella Sipulin kaltaisen palstalaisen kanssa, joka osaa esittää eriävän mielipiteensä asiallisesti vetämättä herneitä nenuunsa. Eihän aina voida olla samaa mieltä!

Itse olen joutunut ultrassa kuulemaan (turhan) tuulimunatuomion, koska sydämen sykettä ei näkynytkään liian aikaisen ultraamisen takia, siksi kummastelin tuota viikkoa 7. Voi olla, että laitteita on erilaisia, mutta silloin sanottiin, ettei ennen 9. (muistaakseni vai oliko peräti 10.) viikkoa näy sykettä.

Olen toivonut ja odottanut jokaista raskautta kuukausia, viimeistä vuosia, joten tiedän, miltä se tuntuu. Toisessa raskaudessa menetin toisen kaksosista.

Iloista odotusta, koeta heittää huolet hartioiltasi!

Musta taas tuntuu et useimmiten ihmiset kuvittelee mun suuttuneen vaikka asia ei niin ole.
Mä kirjoitan välillä niin ajattelemattomasti, mut totuus on se, että on paljon mukavampi jutella ihmisten kanssa jotka esittävät niitä eriäviä mielipiteitä kun keskustella halipusu mikä vaippa on paras tai mitä ruokaa laitetaan, päivästä toiseen.
Vaikka välillä menisi pikkuisen taisteluksikin, erillaisuus on rikkaus =)

Koitetaan joo, tänäänkin varovasti jo kaivanut esiin noita vanhoja vauvavihkosia jotka viime nauvolassa käynnillä annettiin...
:) :whistle:

Yhteistyössä